יום חמישי, 20 במרץ 2014

קרלי עובדת על אלבום חדש!

קרלי, הזמרת האסטונית שהפציצה באלבום רוק, ואחריו, EP דאנס לוהט, מכריזה על כך שהיא עובדת על האלבום השלישי שלה שעתיד לצאת בהמשך. אין תאריך, או כל מידע אחר, רק "ספר קסמים" שכנראה יהווה לה השראה בכתיבה או בעשייה של האלבום או מסביב לו. מדובר בזמרת עם קול מדהים, גם בסטודיו, וגם ב-LIVE, מדובר בזמרת מגוונת וססגונית אם זה בקו המוזיקלי שלה, שיכול לפעמים להיות רוק, אלקטרו, פופ, או איזו בלאדה קורעת לב - ואם זה בלבוש שלה, במראה ובהתנהגות. אני לא יודע מה איתכם, אבל אני יותר ממחכה! אמליץ על שלושה שירים שלה שתכירו אותה יותר לעומק:

מדובר בבלדה קורעת לב, מלאת רגש ואמוציות על נושא האהבה, שמה זה משנה מה, לא משנה איך, אהבה זו אהבה. את השיר קרלי כתבה בהשראת הקהילה הגאה, וקישרה את הסוגיה אל המסר שהשיר מעביר לנו: אהבה היא מעל לכימיקל, מעל לחומר חומרני וחזק, שאולי לפעמים מגדיר בשבילנו הרבה דברים, אבל הפעם לא יותר, כי האהבה היא מעל לכל ההגדרות והמסגרות.


מדובר בקליפ המושקע ביותר של קרלי לדעתי, ובשיר המוכר ביותר שלה, או לפחות אחד מבינהם. הוא ללא ספק מבין הטובים שלה, ומכיל מבנה מדוייק של סינגל פוטנציאלי שאם קייטי פרי לדוגמה הייתה מוציאה, הוא היה מוצא את עצמו בראש הטבלה האמריקאית מהר מאוד. קרלי היא עדיין לא זמרת בסדר גודל כמו של קייטי, אז היא הייתה צריכה להסתפק בכמות אהדה והערכה יותר "פושרת" לשיר ולקליפ, על אף שמגיע לה הרבה יותר, מיותר לציין.


גם הוא מצטרף ל-"כימיקל" לתואר "אחד מהשירים האהובים עלי שלה". ללא ספק אלקטרו שמצליח לגעת ולרגש בו זמנית, עשוי בצורה האהובה עלי, היא נשמעת מדהים, המבנה שלו ממש לטעמי, ואם ממש תתעמקו בקליפ גם תבינו המון מסר שמתחבר למילים שאולי רק "מסתתרות" מאחורי הפקת דאנס "מאסיבית" - אבל אל תתנו לזה לתעתע אתכם, אין זה אומר שאם יש שיר דאנס אז אין בו רגש, לאו דווקא, יש שירי דאנס שיותר נוגעים בי מבלאדות שמתיימרות לרגש. פה פשוט הכל מרגיש לי אותנטי, איכותי, וטוב.



אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה