יום חמישי, 20 במרץ 2014

כריס בראון הוא "זונה גברית" טוענת קורוצ'י

קורוצ'י (הבת זוג של כריס לאחר ריהאנה, או הרצינית מבינהן) וכריס נפרדים. מספרים שהיא גמרה את מערכת היחסים משום שהוא סירב להפסיק לשלוח אסמאסים כאלו ואחרים.
שמועות אחרות אומרות שקורצי גמרה את זה כשהיא גילתה שהוא שכב עם מישהי אחרת בתחילת מרץ. אומרים גם שהיא סיימה את הקשר איתו אחרי שביקרה חודש לפני בגמילה שבה הוא נמצא.
אומרים כי קורוצי מצאה במהלך הביקור בגמילה הודעות בלתי הולמות מבנות אחרות בטלפון של כריס. נאמר כי זה היה הקש האחרון ששבר את גב הגמל כי במילא הקשר בין השניים היה צולע. קורוצי ליוותה אותו למשפטים מתוך כבוד שנשאר לה.
כריס פוזל לצדדים?
בנוסף, כריס קיבל עוד בחורות בזמן שהיה במעצר, וקורצי גילתה על זה במקביל\או אח"כ - וזה גם מה שגרם לה "להפיל את האסימון"

ובכן, אני לא באמת יודע מה היה שם - כי מצד אחד אנחנו שומעים רק את הצד של קורוצ'י, מצד שני, אני בטוח שלטנגו יש שתיים, ואילו גם לה יש חלק בכל הסיפור. ממה שנראה, כריס עשה את הדברים האלו שהקשר שלהם היה בסימן שאלה \לפני פרידה וכ'ו, אומנם זה לא הכי אתי, אבל אני לא יודע עד כמה זה בגידה או משהו בלתי נסלח - כי בכל זאת, נאמר כי היא הייתה איתו רק בשביל ללוות אותו לקראת סוף הדרך שלו שם, מתוך כבוד ואמפתיה - אבל עדיין, מצחיק איך תמיד כל הבחורות סביבו נפגעות, או לא כאלו שהופכות להיות "פגיעה לילית" בלבד, מה שבטוח, כנראה שכן נוח לו ככה, ובסה"כ אלו החיים שלו, אז, שיהנה, כל עוד הפוריות בו. 

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה