יום חמישי, 6 במרץ 2014

מיילי וקייטי פרי מלכלכות אחת על השנייה? דמי רוצה להשמיט סלנג ו-קאשה יצאה מגמילה עם המון אהבה לעולם!


הכל התחיל כשקייטי הלכה למופע של מיילי, הבנות נתנו נשיקה, וכשמיילי ניסתה לדחוף את הלשון שלה, קייטי מייד ברחה. לאחר מכן היא אמרה: "ברחתי כי לא ידעתי היכן הלשון של מיילי הייתה קודם לכן". אחרי שמיילי ראתה את מה שקייטי אמרה עליה בראיון, היא לא התעצלה לצייץ ציוץ שאם הייתי מגיש אותו למורה שלי לאנגלית שמעון כעבודת הגשה או בסגנון הוא היה נועל אותי בתוך חדר עד שהגראמר שלי היה עתיד להשתפר.
(תוכלו לראות בתמונה בצד שמאל, הראשונה)
או בתרגום לעברית: "אם את מודאגת איפה הלשון הייתה, אז יופי שהאקס שלך הוא האקס שלך, וכולנו יודעים איפה
הלשון שלו הייתה.)
עוקצני מדי? לגמרי. חצתה את הגבול? לגמרי. יצאה מגעילה? ועוד איך.
קייטי אחרי פרידה טרייה מהבן זוג שלה לשעבר, וכל מה שיש למיילי לצייץ כתגובה על מה שקייטי אמרה זו הערה חריפה על הקשר שלה לשעבר עם הבן זוג שנפרדו עתה.
אבל מיילי כמובן, כנראה ראתה בזה משהו מאוד... מאוד מקובל. לילדה (עם דגש על הילדה) אין גבולות, וכנראה שגם לא יהיו לה בזמן הקרוב. קייטי כמובן לקחה את זה במאוד קלאס ואמרה כי מה שנאמר מהצד שלה היה בהומור מוחלט. (נו קייטי.. בכל שקר יש טיפת אמת, הרי כולנו יודעים מה ניסית לעשות)


"הו ילדה אני הולכת לתת לך את הצלפת הישבן הגדולה ביותר כשאראה אותך ב-בריטניה"
וכמובן, קייטי ממשיכה עם הציניות הילדותית והתמימה, ועדיין, נראה שהיא שומרת על הקו הברור בין להיות צינית ושנונה לבין לקחת ברצינות כל דבר כמו מיילי.
אני בצד של קייטי, בכל אופן, למרות שגם היא לא תחמנית הכי קטנה - ולא בגלל שהיא צודקת או לא, בגלל שהיא עושה הכל בקלאס (לעומת מיילי, כמובן, זה לא שקייטי היא מלכת הקלאס כן? בואו נשמור על התארים הנ"ל לאנשים שבאמת מגיע להם..)

__________________________

ד דמ דמי דמיט דמיטר דמיטריה לובאטו בעד להשמיט סלנג! למה? אולי כי היא אף פעם לא זכתה לקבל את אחד התארים הנ"ל אז היא חשה מירמור (צוחק בקול) או שהיא מתיימרת להיות ה-"מאמא תרזה" של כל העולם? או שזה הכל ביחד? אולי. דמי לובטו דרשה בחשבון הטוויטר האישי שלה שיש צורך שמילים כמו "Slaaaaaay" ו- "Yasssssssss" יעלמו מהעולם. (Slay = שחיטה. כשאמן עושה משהו שמצליח לו, לדוגמה, ביונסה עם המכירות של האלבום החדש, אז אומרים: "ביונסה שחטה את כולן". Yes = מיותר להסביר, נכון?)
בנוסף, הוסיפה רשימה של עוד שני מילים שגם הם צריכים להיעלם:
"Twerk" ו- "Turnt". (ברוכים הבאים למילון אמיר: Twerk = לנענע ישבן, הטרנד החדש שאמנים כמו ניקי מינא'ז, מיילי סיירוס, וכ'ו נוהגים לעשות. "Turnt" = להתמסטל, כזה)
כבר נמאס מכל הצדקנות האמריקאית הזו. גם ככה "Made in the USA" לא הכי הצליח לו באמריקה, אז למה לכפות את עצמך בכוח ;)?

__________________________

קאשה חזרה מגמילה! הכל התחיל מציוץ בטוויטר אחרי חודש וחצי שלא שמענו ממנה, והציוץ האחרון היה "אני לא יכולה לעשות את זה בלעדיכם" לפני שנכנסה לגמילה. מייד אח"כ, לפני כמה שעות, פרסמה תמונה כשהיא במטוס, ורשמה "מיאו" או במילים אחרות "חזרתי". יש! מייד לאחר מכן, ציוץ חדש: "שמחה לחזור, מרגישה בריאה & עובדת על מוזיקה חדשה! לא יכולה להודות מספיק לכל מעריצי על התמיכה & האהבה שנתתם לי". יש! "החיים יפים, אני כלכך מבורכת שיש לי אתכם" יש! מישהי כאן חזרה לפסים! בפול מרץ עבודה, בשיא הכוח, והכי שלמה עם עצמה. אני שמח כלכך, ולא בגלל רק שאני אוהב את קאשה מאוד, גם בגלל שבאמת אני שמח שהיא התגברה על כל הסיפור, שעניין הגמילה מאחוריה ועכשיו היא "בן אדם חדש". עכשיו לה יש לה באמת על הרבה לכתוב באלבום הבא, אני מאמין שהוא יהיה מעולה!
ברוכים הבאים קאשה! וכמובן, התמונה בצד שמאל, שללא ספק, מסמלת תקופה חדשה עבור המעריצים שלה, ועבורה.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה