יום שישי, 7 במרץ 2014

קייטי פרי אומרת בוודאות איזה עוד שיר מהאלבום יהיה סינגל השנה, האלבום של לנה דל ריי נדחה? גאגא עתידה להופיע בעוד שבוע בפסטיבל!


"Ledendary lovers" יהיה סינגל השנה!


חברים, פרופסור פופ אמר, פרופסור פופ צדק! לא הפסקתי לפזז (גם באתר, ובכללי) ש-"Ledendary Lovers" יהיה סינגל,
או חייב להיות. והנה: מעריץ שפגש אותה הקליט אותו מדבר איתה, ובחלק מההקלטה הוא אומר: "מאהבים אגדיים יהיה סינגל?" וקייטי עונה "כן זה יהיה" ואז הוא אומר "אלוהים ישמור, את רצינית?" ואז היא אמרה: "כן" ואז היא הוסיפה "עוד השנה".
לשמיעת ההקלטה לחצו כאן.
(0:30)
לשמיעת השיר:


ללא ספק, השיר הכי טוב באלבום, האהוב עלי שלה. אין מאושר ממני! כבר מדמיין את הקליפ המדהים שעתיד להיות לו.

_________________

לנה דל ריי דוחה את יציאת האלבום!



מקורות לא רשמיים, אך מקורבים לזמרת, אומרים שלנה דל ריי עתידה לדחות את האלבום שלה באוקטובר אחרי שאמרה למעריץ בוידאו שצילם כי היא עתידה לשחרר את האלבום ב-1 למאי. דחייה של כמעט חצי שנה. ובכן, אם זה באמת נכון, אהיה מאוד מאוכזב, ולא בגלל שזה כלכך רחוק ממני, אלא בגלל שזה מאוד טיפשי מצידה להבטיח משהו, ולא לקיים אותו. אם לא היית כלכך בטוחה אז מתי האלבום יצא, מדוע הטחת בו ובנו תאריך משוער? מקווה שכל זה לא נכון, ואכן נזכה לראות אלבום ב-1 למאי, למרות שטענה זו הגיונית כי לנה עדיין לא הכריזה על שום סינגל, ולא דברה כמעט על האלבום, וזה אמור לצאת בעוד חודש וחצי, אז הכל איך שהוא מתחבר, ובכל זאת, אשמח לדעת אם זו שמועה שקרית ובסוף אכן האלבום יצא במאי. אם באמת האלבום יצא באוקטובר, קשה לי להאמין שהיא באמת תבוא ב-20 לאוגוסט כמו שאמרו לישראל. אבל נחכה ונראה.

_________________

ליידי גאגא מדברת על הפסטיבל בו תופיע בעוד כמה ימים!



ליידי גאגא עתידה להופיע ב-13.3 (בעוד כמה ימים) בפסטיבל SXSW 2014. "אני רוצה שהקהל שם יראה אותי מופיעה כמו שלעולם לא הופעתי" אמרה, והוסיפה"אני לא יכולה לחקות לחגוג עם הקהל עד כמה רחוק המוזיקה יכולה להגיע כאשר אנחנו מאמינים ונישאר מלוכדים. אלו הם הרגעים שבשבילם אני חיה" אמרה והוסיפה: "לא משנה אם אלחם בזכויות כמו שנלחמתי ב-"Born this way" או שאלחם למען האומנות כמו שנלחמתי ב-"ARTPOP" אני מקווה לעורר את הקהל"
כל המילים אכן יפות, היא מתוקה ונראת מקסים, אבל מצטייר כאילו היא מקריאה מטלפרומטר. זה לא נראה הכי אמין, ונראה כאילו היא מקריאה נאום בצורה מאוד רובוטית - לא שזה סוף העולם, אבל קצת אותנטיות לא תזיק.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה