יום רביעי, 5 במרץ 2014

מיילי סיירוס לא זוכרת את המילים לשיריה, לורד בשיר חדש, פרומו חדש לביונסה, וג'ניפר לופז וריקי מרטין בשיר חדש!

מיילי סיירוס שעתה כבר שקטה כי היא נוכחת בסיבוב ההופעות העולמי שלה, דואגת לספק לנו שערוערייה חדשה: את לא זוכרת את המילים לשירים שלך, אז את מעמידה פאקינג טלפורמטר (מכשיר שמשדר מילים, משתמשים בזה בחדשות לדוגמה) שיזכיר לך את המילים של עצמך. לאן הגענו? פרובוקציה זולה או מציאות כואבת? לא יודע, אבל אני מקווה בשבילה שזו עוד אחת מהפרובוקציה בשקל שלה, עדיף מאשר בכלל לחשוב על זמרת כאל מישהי שלא זוכרת את המילים לשירים שלה - ועוד מילא, שירים ארוכים עם ליריקה גדושה, אנחנו מדברים כאן על מיילי כן?


________________

לורד בשיר חדש וקודר בשם "Easy" בשיתוף פעולה עם son lux שביחד יוצרים רצועה אפלה ומנקרת עם הגשה אמוציונלית אך אדישה, עם משהו די מונוטוני אבל שמקבל צורה בכל תו ותו, משהו לא צפוי אבל עדיין לא יוצא ממשבצת ה-"LORDE". נשמע כמו תפילת שחרית של רוחות רפאים בסקוטלנד. אבל אני אוהב את זה, זה מעניין, וכן, צריך להתרגל לזה.. אבל אני בעד חומרים כאלו. שלא יהיה קליט, שיהיה מעניין - אנחנו עושים כאן מוזיקה, לא תמיד חייב לכוון ללהיטים. שחקו אותה, אני התרשמתי לטובה.
לשמיעת השיר לחצו כאן.

________________

ביונסה בפרומו חדש ומיני לחלוטין: לא חדש לנו? ובכן, אני לא חושב שכל המעריצים שלה עדיין מעכלים שביונסה הדיווה המלכותית והמלאכית שלנו, הפכה לדיווה נוקשה סקסית ומינית יותר - אבל למי אכפת ?! אני נהנה וזה מה שחשוב. לא?
ביונסה בפול מרץ חדש מוציאה פרומו חדש לטור, שיהיה בהצלחה קווין בי!



________________

ג'ניפר לופז וריקי מרטין בקליפ חדש עם עוד לטיני אנונימי (ששיתף איתה כבר פעולה בעבר) בשם "Adrenalina".
למרות שאני לא מבין את השפה, אני חייב להודות שזה כיף לי וזורם לי בצורה די מפתיעה. ג'ניפר נשמעת ונראת מדהים, ריקי גם, רק שדבר אחד מפריע לי: ריקי לפני שיצא מהארון היה מצטייר בקליפים שלו כאדם מאצ'ו שרק מחפש לגעת בנשים ולצאת "גבר", עכשיו, כשאתה כבר מחוץ לארון, מה הקטע? עדיין להמשיך לשחק את המשחק? בכל אופן, מקווה שזה אך ורק בגלל שזו ג'ניפר, ואז הכל כבר יהיה יותר מובן.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה