יום חמישי, 6 במרץ 2014

שיר חדש לכריס בראון, שיר חדש לג'ניפר לופז, תאריך שחרור לאלבום החדש של אדל, והאם כריסטינה אגילרה חוזרת לסטודיו?

שיר חדש לכריס בראון!


השיר החדש של כריס "New Flame" דווקא שיר נורא חמוד, אבל אני לא חושב שאחזור אליו. אהבתי את הקולות רקע, אהבתי את הביט, אבל הוא צועק מדי. הוא לא נעים לי יותר מדי, זה לא יותר מדי כיפי או קליל - וזה לא שהשיר נוקשה במובנו הטוב, פשוט מרגיש לי די מבולגן ולא אחיד. מרגיש כאילו הסגנון הקודם שלו נשמר עם הפקות יותר עדכניות, נכון לעכשיו, זה אולי השיר היחיד שלא אהבתי עד כה. האלבום עתיד להשתחרר בעוד כחודשיים.
לשמיעה לחצו פה.
________________________

שיר חדש לג'ניפר לופז!

גם לפה פראנץ מונטנה נדחף (גם לרצועה עם כריס, גם לפה, ממש גונב ת'ספוטלייט!) אוקיי, אז סליחה כן? אני אוהב את ג'ניפר, אבל זה כלכך רע. אני לא אהבתי בכלל, הדבר היחיד שעוד איך שהוא נחמד פה זה אולי הבית של פרנ'ץ (שאני לא מת עליו בכלל), הביט נחמד, וה-C PART של ג'ניפר כשהיא שרה עם 3789246342349239473892347 טון אוטוטיון ובשקט, חמוד כזה, וחוץ מזה? לא. פשוט לא. הפזמון חופר ברמות וזה שיר כלכך זול ומצוצע, אני פשוט מאוכזב, ודי ציפיתי לאלבום, הציפיות ירדו קצת אם לומר את האמת..
לשמיעה לחצו כאן.

________________________

מסתמן כי כריסטינה חוזרת לאולפן!

אחרי הצעת נישואין, כנראה, היריון, באה גם מוזה והשראה, ואולי הפעם נקבל אלבום טוב מכריסטינה, שגם עתיד להצליח בנוסף (מה שלא קרה בשנים האחרונות) - אבל באמת, למי אכפת מההצלחה? מצדי שתעשה סגנון אלטרנטיבי לא קליט ללא שום ווקליות עם ההפקות הכי ביזאריות ומוזרות שיש - העיקר שהיא תהיה מרוצה, ותרגיש שלמה עם עצמה, וכמובן, תדע לספק מוזיקה טובה. הרי לא סתם אנשים אמרו ש-"Lotus" הוא אלבום ממוצע, אפילו היא אמרה שהיא עשתה אותו "משיעמום" (לדבריה) ואילו היא לא נתנה בו את כל כולה.
מקווה שתתעלה על עצמה, תתאפס ותתפקס, ותביא לנו אלבום אגילרי לפנים.
________________________

אלבום חדש לאדל!

צרפת הם אלו שהכריזו בתחנת הרדיו שלהם שאדל עתידה לשחרר את אלבומה "24" (כנראה שמו, עדיין לא רשמי) ביוני 2014 (כלומר, בעוד כמה חודשים). הם היו הראשונים לדעת את שם השיר "Skyfall" וגם הראשונים לדעת מתי הוא היה עתיד להשתחרר. הם צדקו אז, אולי גם הם צודקים הפעם?
בכל אופן, אלבום מאדל נשמע לי אחלה, אני לא מת עליה בכלל או שומע אותה, אבל היא אמרה שבאלבום הזה היא לא תהיה יותר "המכשפה המרירה שכותבת שירים עצובים" - או שזו הייתה לנה דל ריי שאמרה את זה? בכל מקרה, סגנון חדש? נקווה שכן! אלבום ביוני? אתן צ'אנס. בהצלחה!




אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה