יום רביעי, 19 במרץ 2014

שיר חדש לגאגא, קליפ חדש לקיילי, עוד סימנים לקליפ המסתורי של ליידי גאגא

בימת הטור החדש שלה. המסלול עשוי מזכוכיות?
רק שלא ישבר! 

ברוקלין נייטס דלף! 

ברוקלין נייטס הוא שיר שעוד בעבר נאמר כי הוא נכתב כש-ARTPOP עמד לצאת. השיר בסופו של דבר לא מצא את דרכו אל האלבום כי כנראה לא עבר את ה-"קאט" הסופי. מדובר בשיר מקסים וכיפי, פופ עם נגיעות דאבסטאפ עדינות לאורך השיר ועוד סינתסייזר פה ושם. אני יכול להבין למה הוא לא נכנס לאלבום, כי הוא באמת נשמע מאוד דמואי, מאוד לא משהו מובהק, הוא היה ה-"עוף המוזר" באלבום ממש כמו "ARTPOP" (השיר) - ועם זאת, הוא ללא ספק יותר מתחבב עלי מחצי האלבום (ARTPOP). למה? ראשית, הוא פשוט וטוב. שנית, הסוף (סינת'פופ מובהק) מדהים ובין הדברים הכי אהובים עלי שגאגא עשתה לאורך כל הקריירה. הקול המלאכי הזה שמלא ברגש קסום וכנה המתנגן ישר אל תוך האוזניים שלי רק גרמו לי לאהוב את השיר וגרמו לשיר להפוך בעיני מסתם שיר מעולה לשיר ממש ממש טוב.

_______________

קליפ חדש לקיילי!



קליפ חדש לקיילי מינוג. האלבום כבר יוצא לו לשווקים, אנשים קונים וקונים, וקיילי בעיצומן של המכירות משחררת קליפ לאחד השירים באלבום, שכנראה מהווה את הסינגל הבא. מדובר בקליפ לא מושקע מבחינה רעיונית, תקציבית, או בימתית - מדובר סה"כ במשהו נורא.. פרומואי, וכיפי (בעיקר לסטרייטים שביניכם) שמכיל המון ספורט, כושר, חיטוב, וזיעה - השיר ממש טוב, ומלכתחילה היה בין האהובים עלי באלבום. אוהב את הקצב שלו, אוהב את ההפקה שלו, ואוהב מאוד את איך שהיא נשמעת - ללא ספק שחקה אותה עם השיר ועם האלבום. עם הקליפ קצת פחות - אני עדיין רואה בזה משהו מאוד פרומואי. לא היה מספיק באז סביב זה, זה די קצר, אין שום תפנית וזה משהו שמאוד מציג מבחינת רעיון בקליפ ובשיר את אופי האלבום. אז אולי זה סינגל בפני עצמו, אבל עם כוונה לתת פרומו? אין חוקים במוזיקה :)

_______________

הקליפ המסתורי של גאגא!



הגיחו לרשת תמונות מתוך הקליפ המסתורי של ליידי גאגא שטרם חשפה את את שם השיר שהקליפ נא סביבו - אולי זה בגלל שזה כמה שירים? או בגלל שיש הפתעה נלווית? אולי בגלל שהיא סתם רוצה להפתיע אותנו ולשמור על זה בסוד? אולי היא פשוט נהנית לראות את אמיר במתח? יכול מאוד להיות - מה שכן, ההגיון הבריא שלי מצביע על כמה שירים כאופציונלים:
או G.U.Y או Venus או Aura או Gypsy (במידה וזה יהיה קליפ רגיל לשיר אחד ולא שילוב של כמה ביחד)
זה נראה לי "Venus" כי בכל זאת הוא הסינגל הקידומי שפעם היה אמור להיות הסינגל השני שגאגא נורא אהבה אותו ואני מאמין שגם כיום, וגם בגלל שיש שם אזכורים לדברים שקשורים ל-"ונוס" כמו צדפות או כמו בריכת הנפטון שמצולמת בטירה וכ'ו.. אבל בדיוק אתמול היא החזירה את השם באינסטגרם שלה מ-"Godess of love" ל- "Lady gaga"

נפלה אופציה? אולי.
מכאן לכאן, יש לנו את "G.U.Y" שנאמר למעריצים בעבר מליידי גאגא שהוא אולי
יהיה סינגל בעתיד (כמובן, לא רשמי אף פעם) שמועות התחילו לצוץ על זה שהוא שוחרר לרדיו בכמה מקומות בעולם, ובנוסף, אנשים שמעו את השיר מתנגן בטירה בדיוק כמו ש-"Venus" התנגן וגם "Aura" - אבל על "Aura" ו- "Venus" היה יותר תשומת לב בדיבורים בראיונות או בהופעות ככה שאולי גם האופציה הזו נפלה?

יש את "Gypsy" שנאמר בראיון שהוא עתיד להיות בעל קליפ בהמשך.. התאבסתי? כן. בין השירים הכי פחות אהובים עלי באלבום, אבל לדעתי גם אם נאמר דבר כזה (ונאמר) עכשיו זה קצת מוקדם ואם זה היה זה אז היא לא הייתה אומרת בראיון שיהיה לו קליפ "מתישהוא" אלא פשוט לא
אומרת.
האופציה הכי הגיונית שנותרה היא "AURA" שגם התנגן בטירה, גם שימשה כפסקול לסרט, גם שוחררה (דלפה ליתר דיוק) ראשונה, גם היה עליה דיבור לפני האלבום, ואחרי שהאלבום יצא, גם היא הופיעה איתו לא מעט לאחרונה ובכלל, וגם זה שיר שהוא פוטנציאלי להיות סינגל.

אז כן. אני אקווה ש-"Guy" יהיה סינגל, ואם לא, אעדיף את "Venus" מהשאר. אם לא? נתפשר על "Aura" (שאם השיר היה נשמע כמו הדמו סביר להניח שהייתי רוצה אותו מקום ראשון כסינגל, אבל מה לעשות שלא כל מה שאנחנו רוצים אנחנו מקבלים?) ואם זה יהיה "Gypsy" או "Artpop" או כל שיר אחר מהאלבום, נכון לעכשיו, אתאכזב. ובכוונה אני לא מזכיר את "Do what u want" כאופציה. אבל ממה שזה נראה, "Venus" לפי התפאורה וההגיון הכי יכול להיות סינגל, "Aura" בנוסף אליו כי היא הופיעה איתו המון לאחרונה, ורק אח"כ "G.U.Y" שזה עוד נראה לי "חלום רחוק" לצערי. נקווה שלא.

עדכון נוסף מרגעים אלו:
הליידי חשפה שעוד 3.5 ימים (כמו שאמרנו, שבת) עתיד לצאת הקליפ. אם היום יום רביעי בלילה אז כנראה שנזכה לראות את זה בראשון בבוקר או בשבת ממש מאוחר.
היא מבקשת שאנשים ינחשו את הסינגל הבא. אז כבר אפשר להניח שזה קליפ לסינגל חדש ולא משהו אחר? :)

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה