יום שישי, 18 באפריל 2014

אשכול חוויה! שבוע מטורף בתל אביב + קנייה!

אז לא כתבתי לכם משבת, ויש לי כלכך הרבה מה לכתוב לכם, אז אפרוש את זה בכמה פוסטים (רמז: יהיה סיקור אלבום שבדיוק יוצא בימים אלו....... מממממממ....)
אז ביום ראשון נסעתי מבאר שבע לראשון לציון, אבל קודם כל, הגעתי ל-לוד, ומשם לקחתי רכבת לראשון לציון לחבר, שמשם נסענו ברכב שלו עם עוד חבר לת"א ושם פגשתי את חברי מרחבי הארץ! אכלנו, הלכנו, חזרנו, נסענו, וכו וכו, וכמובן קנינו גם אלבומים! כל אחד קנה את מה שהוא אוהב ומתחבר (כי על טעם וריח אין מה להתווכח........... נכון?)
אני ביום הראשון קניתי את "Body Music" של הצמד Alunageorge שהמלצתי על האלבום כמה בפוסטים הקודמים כאן באתר, ואת "1991" של אזליה בנקס (היה עותק אחד שהוזמן, ואני קניתי אותו! פשוט בצבץ לי מהפינה וישר שלפתי ולקחתי!) זה לא EP שנמכר בישראל כלכך, ובכל זאת, הוא נקנה על-ידי! (למי שבאמת רוצה, יש אפשרות לבקש מדיסק סנטר\אוזן שלישית להזמין אני מניח..) ונורא שמחתי! (אזליה- 40. אלונהגורג'- 60.)
ואז בערב נפרדנו כולנו, אחד החברים שלנו טס לחול ונעלם לאיזה יומיים וחשבנו שהמטוס נחטף......................
ואז הוא הראה סימן חיים! ישנתי אצל הדודים בחולון מראשון עד חמישי וכמובן עשיתי אצלם חג עם כל המשפחה. ברביעי נסעתי עם אמא שלי אחותי ובת דודה שלי עוד פעם לסנטר להסתובב, ושם כבר קניתי עוד שלושה אלבומים! "Hard candy" של מדונה (עוד קצת וכל האוסף אצלי!) "Kiss me once" של קיילי (דלוקס) ו- Born to die: The Paradise edition
של לנה דל ריי (הכל ביחד 200. מדונה- 40. קיילי -80. לנה -80.)
ואז, ביום חמישי, שוב מפגש עם כל החברים שנפגשתי איתם ביום ראשון, בת"א-סנטר, רק בלי אותו אחד שנסע לחול עוד מיום ראשון (כי... הוא בחול...) וכמובן, ששוב כולנו התנחלנו בדיסק סנטר והמוכרים כבר צחקו עלי ושאלו אותי אם אני בא לעשות השלמות.. בערך הם צדקו! לא יכולתי להיות שם מבלי באמת לקנות משהו. גם אם הוצאתי 300 שקל השבוע על דיסקים! אז קניתי עוד דיסק, להרגשה, וכמובן, משהו שרציתי המון זמן! "Lights" של אלי גולדינג המדהימה! (60)
היה כלכך כיף איתם! ואז, הלכתי אל הבית, בבאר שבע החמודה! והנני: מתגעגע לת"א, ועוד יותר לחברי! שיגיע כבר שבועות!

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה