יום שני, 21 באפריל 2014

שיזס של לילי אלן דלף! ברוק קנדי בסינגל חדש! אריאנה ואיגי בסינגל חדש! מדונה מסיימת עם האלבום! הסרט החדש של ניקי!

Lily Allen - Sheezus (Single 2014) - 1000x1000
העטיפה - דליפה
ל-לילי אלן דולף שיר נוסף, והפעם, המצופה ביותר. סגנון לא מוסבר - אבל מותאם אל הקונספט של האלבום לגמרי. מאין טראפ עדין כזה שמותאם למידות של לילי. זה כזה טוב! אבל לא חברים, לא אחלוק את זה איתכם פה.. אני יודע שזה לא הוגן אבל אני עושה את זה בשבילכם. הלוואי שהייתי יכול לחכות עם השמיעה עד שהשיר יצא רשמית.. אבל אל חשש חברים! כנראה שהשיר משתחרר כסינגל\פרומו (כנראה פרומו רק) ב-28 לאפריל, סוף החודש, כלומר, פחות משבוע! בעוד כמה ימים תזכו לשמוע את השיר המהמם הזה. לא יכול כבר לחכות לדעותיכם עליו!

___________________

ברוק קנדי משחררת את עטיפת הסינגל + טריילר נוסף לסינגל החדש, הביזארי, המשונה, והמתיימר שלה.
הבנו שאת אדם נורא מיני, האם את הולכת לחשוף צדדים נוספים בהמשך? במידה ולא - כרצונך. אבל זה יראה לי המון עלייך כאמנית. ולא בגלל שאני שונא עירום ובסגנון, להפך, אני פשוט לא אוהב שדבקים בו כדי למשוך תשומת לב.
נאחל לראפרית העולה בהצלחה. אני מחבב מאוד אותה ומקווה שהתוצר יראה טוב.
לטריילר.


___________________

Problem
הקאבר
אריאנה ואיגי בסינגל חדש בשם "Problem" - איזה מין שילוב מוזר\טוב? לגמרי. אולי הגסות של איגי תוציא קצת תעוזה וחוצפה מאריאנה המתוקה ותהפוך אותה מגמבה חמודה ואדמדמה לפלפל אדום וחריף!
איגי באמת כרגע בכל מקום. האלבום יוצא, השיר הזה שהוא עוד לא יצא וכבר הגיע למקום 64 (עד כה) באייטונס ואפילו לא יצא! הכל רק בגלל השמות החמים שעומדים מאחורי הסינגל. מה שכן, הייתה הדרדרות קטנה וממקום 60 הוא ירד ל-64. אני מאמין שעם שחרור השיר הוא יקפץ כמה עשרות ואולי יביא אותם לפסגה.
לטריילר.
מדונה כבר סיימה לעבוד על האלבום הבא שלה___________________

מדונה מסיימת עם האלבום שעליו כבר עובדת כחצי שנה. קצת למדונה? הרבה למדונה? הכל זה יחסי. מה שכן, כבר הספקנו לקבל כמה שמות של שירים + שיתופי פעולה. אביצ'י - התקליטן המוצלח שכובש את העולם יפיק למדונה רצועה\יותר לאלבום. נטליה קילס - תשתתף\תכתוב למדונה שירים\שיר לאלבום. שמות שירים שנחשפו: "Holly water", "Rebel heart" ו- "Body shop" - (לא רשמי ב-100 אחוז, אבל עדיין). אומרים כי האלבום יצא בסוף 2014 והטור יתחיל ב-2015. עד 2017 היא תצטרך כבר לעשות עוד טור ועוד אלבום ע"פ החוזה שלה עם רוק ניישן. (החברה בה היא משכירה את הציוד לטורים שלה)
ובנימה זו: הפייבוריטית שלי מוציאה אלבום, במשפט אחד? אני בעננים.

___________________

הגענו לסוף אפריל וסוף סוף הסרט עתיד לצאת ונחשו מה? לא רק בעולם אלא בישראל! כבר בשבועיים הקרובים תוכלו ללכת לראות את הסרט בבתי הקולנוע הקרובים לביתכם (אני כבר חיפשתי בראשלץ, ובב"ש, ויש בשניהם!). בפרימיירה טיילור קיני הבן זוג של ליידי גאגא היה, וכולנו ציפינו אולי לתמונה הראשונה בהיסטוריה של הליידי עם ניקי, ולשווא - בסוף כל זה לא קרה!
אבל היי! יצאו אחלה תמונות! הנה הקאסט הראשי:
ניקי בהקרנת הבכורה של הסרט שלה
הטריילר:

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה