יום שלישי, 22 באפריל 2014

קליפים חדשים: לילי אלן, אבריל לווין, ניקי ליל ויין וטיגה!

נכון, הקליפ של ניקי וליל ויין יצא לפני כמה ימים והוא לא "כלכך חדש" ביחס לשאר.. אז החלטתי לרכז את שלושתם בפוסט אחד, לדבר עליהם, וכמובן לתת לכם להחליט בהצבת סקר בצד ימין באתר למעלה של שלושת הקליפים שאתם תבחרו מה הכי טוב. מוכנים?


לילי אלן:
לילי אלן שחררה לפני כמה שעות קליפ לפרומו החדש שלה "Sheezus" - מה שאומר שאתם יכולים להאזין לו באופן חוקי וגם לצפות בקליפ באופן חוקי דרך חשבון ה-יוטיוב שלה. השיר מהמם. למי שפספס היא מדברת שם על אמנים בתעשיית הפופ כמו לורד, קייטי פרי, ריהאנה, גאגא, ביונסה, וכמובן עליה - ה"שיזס". הקליפ פשוט מדהים. אם תסתכלו תראו את כל הלעג אל כל הסממנים של האילומיניטי (היא גם פרסמה הבוקר בחשבון האינסטגרם שלה תמונה של לחם שעשה צורה משולש ורשמה שזה אילומיניטי  הקטנוניות של האנשים שמחפשים את האילומיניטי בכל דבר. ולמי שלא יודע מה זה אילומיניטי - ובכן, אין הגדרה מדוייקת. אומרים שזו כת שמשפיעה על המון תחומים בחיי היום יום שלנו, כמו מוזיקה למשל, ומחלחלת כל מיני שטויות לאמנים שלנו שגורמים להם להיות ממסוחרים ו-"למכור את נשמתם לשטן" - מין ספקולציה כזו. ואט אבר) הקליפ בכוונה ערוך בצבעים האלו שזה יראה לא מקצועי וצורם, ולבסוף, לילי במראה הטבעי שלה שרה ואז הופכת לפאקינג לילי אלן מה-ERA הקיים. שיזס! הופכת לשיזס.
שיזס קרייסט זה קליפ כזה טוב.


_________________________

אבריל לווין:
אני חייב להודות שבאתי לצפות בקליפ כי שמעתי שהוא כלכך טיפשי ומכוער שיהיה אפשר להעביר עליו דאחקות. לא הכרתי לא את השיר וכמובן שלא את הקליפ. אז ניסיתי, ואני נשבע שפשוט התאהבתי בזה ממבט ראשוני. חוץ מזה שזה נראה כמו "Work bitch" בחנות צעצועים (קרדיט לדני יוקלילי) זה ממש אבל ממש טוב! השיר באמת הפתיע אותי כלכך לטובה. אני מכור, אני חולה על זה, התרשמתי כלכך לטובה ואני שוקל לשמוע את האלבום. זה פשוט אדיר.
הקליפ גם הוא מושקע מבחינה תקציבית. אז נכון שהוא לא זז לשום מקום, שאין בו עומק או עניין, אבל באמת שפשוט כיף להסתכל עליו. או לפחות לי.
לצפייה בקליפ לחצו כאן.
_________________________
ניקי מינא'ז, ליל ויין וטייגה:

בדיוק ראיתי ראיון חדש (בן כמה שניות) של ניקי מהפרימיירה לסרט החדש. תרגעו, אין שם משהו מיוחד, חוץ מזה שכנראה ב-5 למאי לא יקרה כלום. או שהיא סתם אומרת? או שיקרה משהו אבל זה לא קשור לאלבום? נו טוב.. נגיע ונראה - אבל החמודה במקום לדבר על עצמה פרגנה ל-ליל ויין (בנוהל) ואמרה שהאלבום שלו יוצא ב-5 למאי אז לקנות. ממ.. אנחנו נוותר הפעם. אבל בשביל באמת לצאת פיירים איתך, הגיע הזמן לפרגן לשלושת המוסקטרים (טייגה החליף את דרייק בחבורה.. כמה חבל) שהרימו קליפ אדיר לשיר אדיר.
"סניל" בעל קצב טוב וביצוע ראפ מפתיע של אדון טייגה שעליו חשבתי שהוא עוד בחור זול שהחתימו אותו אל תוך הלייבל של ליל ויין בשביל לעשות עוד קצת כסף. אבל לא, לבן אדם כנראה שבאמת יש כשרון, כי על סמך השיר הזה דעתי עליו השתנתה במקצבת. נו טוב.. קצת יותר מקצת - אבל עדיין אני לא חושב שהוא גאון הדור כן?
בכל אופן. הפציצו. ניקי נראת שם כלכך טוב והקליפ כיפי ברמות על. הוא צבעוני ומגוון, יוצר אווירה שמשתלבת בצורה מהממת עם השיר עצמו, הכל פועל שם בכימיה נכונה ועל כן מגיע להם כל הכבוד!

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה