יום חמישי, 24 באפריל 2014

ניקי מינא'ז לא רוצה להיות ראפרית יותר!


ניקי בראיון במסגרת הסרט "The other woman" שבו לוקחת חלק בתפקיד של מישהי בשם לידיה, אמרה שהיא לא רואה את עצמה יותר כראפרית אישה. "אני מצטערת" אמרה. "אני רואה את עצמי כראפר" זו הסיבה שהיא זרקה את הפאות והתלבושות שלא יהיו דברים שדומים לסופרבייס או סטארשיפס באלבום האולפן השלישי והצפוי שלה. תוכלו לראות את השינוי ב- "Lookin ass nigga" כלומר בקליפ, וכמובן ב-ERA החדש.
כדי להזכיר למאזינים שהיא, לפני כל דבר, פאקינג ראפר. בלי המגדר הנשי שכנראה היא מרגישה שמקטלג אותה. ניקי הוכיחה שהיא ברמה נורא גבוהה כמו כל הראפרים המצליחים של היום. היא שיתפה פעולה עם אמינם, קאניה ווסט החמיא לה מאוד על הורס שלה ב-"Monster" כשהוא ידוע כבן אדם שלא ממהר להחמיא לכל אחד, ליל ויין אמר שהיא אף פעם לא הפסיקה להדהים אותו, ריק רוס אמר שהיא "אחת היותר טובות שיש" וכמובן, עוד המון דוגמאות שלא אמשיך לציין כי אני רוצה בכל זאת לשחרר את הכתבה לאוויר כדי שתקראו ולא למשוך את זה לחודש הבא.
עבדתי עם הגדולים ביותר ואני החזקתי את עצמי איתם והם מכבדים אותי. "אז אני צריכה לראות את עצמי באותה הדרך שהם רואים את עצמם."
היא מרגישה מאוד חייבת אליהם. למעשה, היא הודתה להם באופן ספציפי לכך שהם לקחו אותה "לרמה אחרת"
"רמה שבה למרות שלא הוציאה אלבום בשנתיים, למיליוני אנשים עדיין אכפת"
"זה לא היה לי לפני, זה פשוט לא היה. "



האישה הזו תמיד תגיד את הדברים הנכונים בזמן הנכון. הכל מרגיש כלכך בטוח, כלכך כנה, כלכך בגובה עיניים - וזו הסיבה שהתאהבתי בה. אני מרגיש ממש לפני שנתיים וקצת שרק גיליתי אותה כמו שצריך מעבר לשירים והתחלתי להעריץ אותה, זו הרגשה אדירה! היא תמיד אמרה: "למה שגבר שוכב עם המון נשים הוא נחשב לגבר, ואישה ששוכבת עם הרבה גברים נחשבת לזונה? או למה כשגבר צועק על העובדים שלו הוא נחשב בוס, וכשאישה צועקת על העובדים שלה היא נחשבת בי'ץ? זה לא אמור להיות ככה.. לא אמורים להיות ההבדלים!" וזה כלכך מזכיר לי את הגישה שבה היא ממשיכה לדבוק, ובאה לידי ביטוי בראיון שבו התראיינה ודברה על הנושא הנ"ל.
בהצלחה עם האלבום השלישי והחדש! אני כלכך מחכה לו.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה