יום חמישי, 24 באפריל 2014

דליפה חדשה ללילי אלן, קייטי פרי משחררת קליפ חדש היום, למי שייך במקור הסינגל של ביונסה, הצצות חדשות לניקי

עוד דליפה מבית "לילי אלן" והפעם שיר בשם "Wind your neck in" אשר מופיע בדלוקס. ובכן, זה נשמע היסטרי, כמו כל החומרים האחרונים שלה. נשמע מאוד עדכני וכיפי, עם הסגנון ה-"שיזסי" האהוב עלי. הפזמון שלו ממש מגניב וזורם, אני מת על ה-ERA הזה. עוד כ-שבועיים האלבום יוצא! ואם אתם מרגישים רע כשאתם שומעים את הדליפות, תמתינו שבועיים, זה לגיטימי לגמרי.
לשמיעה לחצו כאן.




__________


קייטי פרי משחררת היום את הקליפ הרביעי לסינגל הרביעי ה-ERA שלה. האישה לא נחכה לדקה. ROAR צלח, מהר מאוד Unconditionally יצא, לא כלכך צלח ביחס לכל הסינגלים האחרים בשנים האחרונות, ואז, "Dark Horse" לא איחר לבוא, ואפילו בא כלכך מהר כדי שעדיין קייטי לא תאבד "מהזוהר" שאותו היא חווה כעת מכל ההצלחות של הסינגלים. כבר שבוע אחרי שהקליפ יצא היה דיבורים על סינגל חדש. הכרזה לא איחרה לבוא, ועכשיו, כבר קליפ? קידום נכון? אולי. הרי אפשר להבין את השיטה שלה: היא לא נחה לשנייה, מנצלת את זה שהסינגל שלה מצליח, משחררת עוד אחד, וככה תמיד נשארת איך שהוא במצעד החם. כל פעם שיר חדש, קליפ חדש, קידום מאסיבי ועמוס - וזה מצויין.
"יום הולדת" אמור להשתחרר היום (קליפ) והשבוע נשלח לכל תחנות הרדיו ונחרש שם אין סוף. תתכוננו להצלחה כמו של Dark Horse? אולי. תתכוננו לכישלון כמו של "Unconditionally"? אולי. כי באמת שאני לא יודע למה לצפות. מצד אחד השיר נורא כיפי אבל אין לו את החותם הזה כמו שהיה ל- "Roar" או ל- "Unconditionally" - זה פשוט שיר כיפי כזה (שאני באופן אישי סובל ממנו) ולמרות שהוא לא באמת כזה רע (יש לו קצב ממש מגניב והייתי רוצה לראות את זה על זמרות אחרות) אני חושב שהבחירה טיפשית כי יש את "Ledendary lovers" באלבום ואת "Walking on air" שפשוט חייבים להיות סינגלים. היא הבטיחה ש-"Ledendary lovers" יהיה סינגל? ובכן, מקווה בשבילה.
בהצלחה קייטי פטרה. הקליפ עתיד להשתחרר היום כפי שאמרתי, והרעיון הכללי (אומרים כי) זה שקייטי פרי מתגנבת אל מסיבות הפתעה ומפתיעה כל מיני אנשים רנדומלים בדרכים משונות. נשמע מאוד................ אותנטי.

__________

למי שייך במקור השיר של ביונסה "Pretty hurts"? ובכן, הוא שייך לסיה, שכתבה אותו עבור ביונסה -  אבל לא הרבה יודעים על הדרך שהשיר עבר עד שהגיע לפאקינג ביונסה. את השיר כתבה בדירתה הקטנה בלוס אנג'לס. היא חתכה את השיר באותו יום שטיטניום, הלהיט הגדול שלה ושל דוד גואטה נעשה, ולאחר מכן שלחה את השיר במייל לגברת קייטי פרי. ואז, קייטי כנראה לא ראתה את המייל, אז סיה המשיכה אל המנהל של ריהאנה, אשר לא הראה רצינות כלפי השיר במילים אחרות - וגם שם הוא קיבל "כתף קרה" בפעם השנייה. ובפעם השלישית, ביונסה, כן כן, זה הגיע לביונסה, שאחרי שהיא שמעה את זה היא הגיעה אל הבית שלה ופשוט סגרה את העסקה. בקיץ האחרון, בעיצומן של ההכנות לאלבום של ביונסה, ד"ר לוק שעבד עם קייטי השמיע את הגרסה של ביונסה לקייטי. קייטי שלחה הודעה לסיה "אני 'פריטי הארטס' שלא שלחת לי אף פעם את השיר הזה". סיה, ענתה: "בדקי את תיבת המייל שלך". לאחר מכן קייטי ענתה באופן מאוכזב "זה היה צריך להיות אצל ביונסה, כמובן."
ואני חושב שקייטי צודקת. זה אכן היה צריך להיות אצל ביונסה. ריהאנה הייתה הופכת את זה לבלאדה מונוטונית ומעצבנת, וקייטי הייתה הופכת את זה פשוט לפחות טוב. אני גם לא מת על הגרסה של ביונסה (כי בכללי אני לא מת על השיר יותר מדי, הוא סבבה אבל לא הטעם שלי) ועדיין שמח שביונסה לקחה את זה, וכמובן מוציאה את זה כסינגל. פוטנציאל גדול לשיר הזה, וסיה מקבלת את התמיכה שהיא באמת צריכה.
__________
הצצות חדשות לשיר של ניקי? אולי. ניקי העתה לאינסטגרם שלה שני סרטונים של מישהי שמוזיזה את האגן שלה לצלילי שיר לא מוכר, שנשמעת בו מישהי עם קול זהה לשל ניקי. בואו נעשה 1+1. זה נשמע כמו ניקי, זה עלה מהאינסטגרם של ניקי ואף אחד לא זיהה את השיר. הצצה לשיר חדש מניקי? ההסתברות מאוד גבוהה! בלהתחשב בעובדה שכל שבוע היא אמרה שהיא תשחרר משהו חדש (יכול להיות סינגל, קליפ, או אפילו הצצה) ובעובדה שהאלבום קרוב מתמיד!
זה נשמע פשוט אליפות. עם סאונד כזה אני רוצה שניקי תעסוק. זה נשמע כלכך תפור עליה ואם אדע שזה שייך אליה אהיה מאושר כפליים והציפיות אל האלבום ישלשו את עצמן.
לשמיעה לחצו כאן:
סרטון ראשון.
סרטון שני.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה