יום שישי, 18 באפריל 2014

חודש מאי עמוס מתמיד!

ניקי מינא'ז עתידה להוציא סינגל במאי?

ניקי מינא'ז פרסמה בחשבון הטוויטר שלה ציוץ ובוא רשמה "ה-5 למאי" בספרדית. האם זה הסינגל הראשון? פרומו נוסף? שיתוף פעולה חדש? קליפ חדש? או.... הכל ביחד ?! את כל זה נגלה רק ב-5 למאי. זה קרוב מתמיד בארבז וקאנז!




______

לילי אלן משחררת את האלבום שלה בתחילת מאי!

לילי אלן משחררת את האלבום שלה בתחילת מאי. ה-5.5 (חמסה חמסה) גברת אלן יולדת לנו את "Sheezus" שהוציא כעת שני סינגלים + פסקול + פרומו. כולם זכו להצלחה בינונית, והתלהבות פושרת במיוחד - אבל אני התאהבתי! ההפקה המושלמת ב- "L8 CMMR" (הפסקול) מדהימה. והלוואי שכל האלבום ישמע ככה. "Hard out here" גרם לי להתאהבה בה. קליפ מדהים, ליריקה מדהימה, היא נשמעת מדהים וה-C PART + הפרה פזמון - ואו אחד גדול. "Air Balloon" המידבק, ו- "Our time" המתוק שמביא לנו קליפ ממש ממש טוב! כל זה בקומבינציה אחת, וכל זה רק מתחיל!
אגב, "Sheezus" למי שלא הבין, דומה באופן מפתיע (בשם) ל- "Yeezus" של קאנייה ווסט. ולמי שלא יודע: השניים התווכחו בעבר כי קאנייה עקץ נשים שעושות הפלות וצחק עליהן. לילי, שעברה הפלה טבעית, כנראה נורא נפגעה, ויצאה להגנתה ולהגנת המון אמהות ברחבי העולם. צדקות או לא? את זה אתם תחליטו.
ב-"יזס" קאנייה משתמש בכמות רבה של אוטו-טיון, ונחשו במה לילי מתשמשת גם באלבום שלה? כנראה שלילי נוטרת טינה קטנה.. או תחסיס שיווקי קטן.. או גדול.
ברגעים אלו, דולפים ל-לילי השירים מהאלבום (דלפו עד כה 2 בערך). אנחנו כמובן לא מפרסמים פה דליפות, ובטח לא של אמנית שאני אוהב, אז תחסכו מלבקש, רק מודיע שזה מסתובב ברשת.. אם כבר פסח, בואו נמצא את האפיקומן ;)

______

האלבום של מאריה יצא במאי?

אין סינגל חדש מזה כמה זמן, אין קליפ חדש מזה כמה זמן, אין פרומו חדש מזה כמה זמן, הצוות שלה והיא שומרים על שקט אבסולוטי באינסטגרם, בפייסבוק, ובמדיה החברתית. האלבום באמת יצא ב-6 למאי או שהוא ידחה שוב כמו שנדחה עוד מ-2012? כבר איבדתי אמונה במאריה. השקט הזה גורם לי לתהות אולי לא באמת נקבל את האלבום. אבל ממה שהבנתי, נאמר בטוויטר מהצוות שלה שיש שקט כי מאריה קורעת את התחת שלה. אומרים גם ששיר חדש יבוא עלינו בימים הקרובים. אמן ? מצחיק שניקי (אולי) משחררת שיר בסמוך למשהו שמאריה (אולי) משחררת. אירוני נורא ומאוד מקרי.


______


האלבום של לנה לא יצא במאי!

אז אחרי ש-"West coast" יצא לפני כמה ימים, הצליח להגיע למקום שני באייטונס של אמריקה, גרם ללנה לבכות ב-"פניקס" כשמעריצים באו אליה ואמרו לה כמה השיר מושלם, האלבום כנראה לא יצא ב-1 למאי כמו שאמרה לאחד המעריצים שלה בסרטון שמסתובב ברשת וביוטיוב. ברדיו BBC מאט' אדמנדסון אמר כי האלבום עתיד להשתחרר כנראה ב-2 ביוני (2.6.2014) ואף תיאר את האלבום. " אולטרהויולנס הוא לבבי ונשמתי. הרסני ויפיפה, מלודיה אפלה, חושך עם גיטרה ובלאדות" ע"פ VEVO כנראה נקבל ליריקס וידאו עוד השבוע, ווידאו חדש ורשמי בשבועיים הקרובים! (שכל זה כמובן, יהיה בסוף אפריל-מאי)

______

ליל ויין וכריס בראון מוציאים גם הם אלבום. האמת שאני לא מת על ליל ויין בלשון המעטה, וכריס באמת לא מעניין אותי. חיבבתי נורא את הרצועות שלו אבל הם נמאסו עלי ובאמת שהוא הופך לפשוט לא רלוונטי בעיני. ולא מבחינת הוכרה, גם מבחינת המוזיקה שלו.
בכל זאת, אולי אתן לו הזדמנות. הבנתי ש-"Loyal" ממש נחמד (לא התעמקתי בו) ואת השאר די חיבבתי, אז אני מניח שבכל זאת מגיעה לו ההזדמנות. לא נדבר על ליל ויין. ב-5 למאי, מצטרפים ליל ויין עם אלבום חדש (עוד מר קארטר לרשימה) כריס בראון עם אלבום חדש (בשם "X") ולילי אלן (שעליה כתבתי למעלה, עם שיזס) יום עמוס הא?

______

מייקל ג'קסון מוציא את "Xscape" ב-9 למאי. נכון, הוא מת, אבל הצוות שלו כנראה נורא רוצה לעשות על השם שלו כסף, אז הם לוקחים מלא חומרים שהוקלטו אך לעולם לא ראו אור, ובעצם מכניסים אותם לאלבום חדש תחת שמו שמו כמובן.
האמת שמעתי משהו, התלהבתי, לשם שינוי (לא חובב מייקל האמת) ואז הבנתי שזו בעצם הצצה מזוייפת.. אז...
בכל אופן אני אשאר אופטימי.




______
קולדפליי עם אלבום חדש. לא מעניין, NEXT
(סליחה לאלו שאוהבים אותם. ציינתי אותם כאן כי חשבתי שזה יעניין כמה מהגולשים המקסימים בפרופסור פופ, לא כי אני אנסה משהו משם או בסגנון) לא רוצה להישמע רע.. עדיין מוכיר אותם על כל הלהיטים לאורך כל השנים :-*
______

ולסיום המתוק.. או בעצם.. המר.. אוסטין מעון.. ב-27
למאי - למען האמת הוא הכי פחות מעניין אותי פה ואני לא רק שלא אתן הזדמנות לאלבום אני גם לא אחשוב על לתת הזדמנות.

4 תגובות :

  1. כותב נפלא, אני אוהב שאתה מרכז ככה את כל המידע על המוזיקה במקום אחד. רק באמת עצה: נסה לנסות להוריד בפוסטים כאלה, שהם עובדות נטו, דעות אישיות.
    אני כמעריץ קולדפליי, קצת נעלב שאתה מוריד ומזלזל באלבום החדש שלהם.
    קח לתשומת לבך.

    השבמחק
  2. לילי הוציאה שלושה סינגלים לא שניים. Our Time גם סינגל, שוחרר לא מזמן.

    השבמחק
  3. אנונימי 1:
    תודה רבה! שנית, אני לא הולך לחסוך דעות, אני לא מתכוון לפגוע באף אחד, חלילה, פשוט מביע את דעותי באתר האישי שלי. אני לא באתי לעשות כאן אתר חדשות, אלא בלוג אישי. ומה שווה בלוג אישי מבלי לפרסם את הדעות שלי? :)


    השבמחק
  4. אנונימי 2:
    אתה צודק. :)

    השבמחק