יום שני, 7 באפריל 2014

המלצת אלבום!

 
 


זה לא אלבום מושלם. הוא ארוך מדי, ואני קיצרתי אותו (וכן, לא הייתה לי תחושת אשמה אחרי זה) - ואחרי שקיצרתי אותו (בכמעט חצי) והשארתי כ-תשעה רצועות - כעת הוא מושלם! אז כן, יצרתי לי את האלבום המושלם, ואני מת כבר לשתף אתכם בו. מדובר באלבום אלטרנטיבי של הזמרת אלונה ושל המפיק ג'ורג - הכל בא בעסקת חבילה אחת. קוראים להם "AlunaGeorge". את הזמרת בטח תכירו מהלהיט "White noise" עם הצמד המוכשר דיסקלוג'ר. לאלבום קוראים "Body music"


הכרתי אותו מהופעת ה-Brit Awards שאלונה הופיעה לצד לורד במיקס של שני הלהיטים "Royals" ו- "White noisE" והתאהבתי. בחרתי לשמוע את האלבום שלה ושל ג'ורג, ולא אהבתי. אהבתי מאוד רק את "Bad idea" ואת "Attracting Filles" (שאלו השני רצועות שאני ממליץ לכם לשמוע לפני שאתם שומעים את האלבום, הם גם האהובים עלי) אבל החלטתי לא לוותר! ולתת הזדמנויות נוספות. יודעים למה אני כלכך מאושר? כי גיליתי את שאר השירים באלבום שכלכך התאהבתי בהם לאחר מכן.
" Diver " ו- "Best be Believing" הם שירים מדהימים. אני מאוהב בכל קמצוץ וקמצוץ של צליל שיוצא מכל שיר ושיר כאן, ובכלל, משאר השירים שאהבתי. מה שבאמת אהבתי לדוגמה ב-"Diver" זה את ההתחלה המדהימה. וב-"Best be beliving" דווקא את הסוף. מצחיק נכון? "Body music" הוא שם השיר הנושא את שם האלבום. פעם אהבתי רק את ההתחלה שלו וזהו. אבל התאהבתי בימים האחרונים כלכך הרצועה. מה שאני באמת אוהב בו זה את ההתחלה החזקה. איך שתבחרו. כן, הוא אחד מהתשעה שהשארתי.
אז מה עד עכשיו המלצתי? על חמישה רצועות בסה"כ? כן.. נשארו עוד ארבעה! אתם מעולים במתמטיקה.
"B Ur Boo", "We Are Coosen" ו- " Watching over u" המדהימים. לא פחות מהאחרים כמובן.
הרצועה האחרונה מהאהובים שלא דיברתי עליה, היא באמת הרצועה הפחות אהובה עלי מתוך כל אלו שכן אהבתי. היא לא רעה, רק פחות טובה מהשאר. אבל כמובן שאם אהבתם את כל השירים שרשמתי (בסדר שרשמתי, חשוב חשוב..) אז תאהבו כנראה גם את זה! "Kaleidoscope love".

Picture of AlunaGeorge

אני בכוונה לא מרחיב על כל רצועה ורצועה, כי אני רוצה רק להמליץ לכם על השירים שאני אהבתי, ובאמת לתת לכם לבוא בהכי גישה פתוחה וראש פתוח מבלי לזמר לכם במילים לפני שאתם בכלל שומעים. כמובן שאם תרצו לשמוע ממני הרחבות אני תמיד בצא'ט באתר, או במייל, או בדף הפייסבוק. זה לא ביקורת, זו המלצה ;)

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה