יום שני, 7 באפריל 2014

עולם הראפ חוגג: שיר חדש לניקי: "Chi-Raq" והצהרה משמחת + שיר חדש לאזליה!



____________________________________
ניקי פרסמה ציוץ בלילה (שלנו) ואמרה "חכו" ואחרי כמה שעות הפסקנו לשמוע ממנה. לאחר כמה זמן היא פרסמה 25 ואז אחרי קצת זמן לאחר הציוץ של ה-25 היא פרסמה 20 ואז: השיר! בשיתוף פעולה עם Lil Herb.
לשיר קוראים "Chai Raq" וכנראה הוא אינו הסינגל. ופה כבר מתקשרת ההצהרה הרשמית של ניקי:
"I always got a trick up my sleeve. I might give you a new trick every week till this album drop"
או בעברית: "תמיד יש לי טריק בשרוול. אני אתן לכם בכל שבוע טריק עד שהאלבום יצא!" ובפרשנות של אמירי: בכל שבוע יצא שיר\פרומו\או כל משהו אחר שקשור לאלבום! פתאום אני מתחיל לאהוב את תחילת השבוע...
מדובר בשיר ראפ רצחני. המבנה שלו בכלל לא סטנדרטי ואין בו שמץ של משהו מסחרי\מיינסטרימי. הכי "אולד-סקול" שבעולם כמו שנוטים לומר. יש בו מקצב מאוד מונוטוני ודומיננטי - שחוזר על עצמו במהלך כל השיר, בדומה לעוד ביטים שהיא מתחילה לעבוד איתם לאחרונה. עושה רושם שהיא הולכת להפציץ. הראפר שנצמד אליה בשיר לגמרי עוזר לה להביא את התוצר למילה "שלמות". ראפ זה לא הז'אנר האהוב עלי (למרות שהפייבוריטית שלי היא ניקי וכמובן יש עוד ראפריות שאני מאוד אוהב כמו אזליה בנקס וכ'ו) ובטח שלא ראפ גברי (שאני אוהב הרבה יותר נשי) אבל הוא כבש אותי פה! אולי בגלל שזה שיר עם ניקי, אולי בגלל שהוא באמת טוב, ואולי שניהם ביחד - לא יודע. אני מת על זה. המונולוג שלה בסוף כשהיא אומרת שהיא תשחרר טריק כל שבוע רק גורם לי להבין כמה אני אוהב את השגעונת שלה ושהיצירתיות שלה לעולם אבל לעולם לא תשקוט. היא תמיד תנסה דברים חדשים, היא תמיד תתנסה באין ספור גוונים בתוך קשת הספקטרום הענקית הזו ששמה "קידום" - וזה, הסיבה ללמה אני אוהב אותה.
לשמיעת השיר לחצו כאן:
https://soundcloud.com/nickiminaj/chi-raq-by-nicki-minaj-ft-lil
____________________________________


הגיח אל הרשת דמו חדש של "Red Flame" של לא אחרת מהראפרית אזליה בנקס, הראפרית האהובה עלי אחרי ניקי. הדמו לא אושר שזה באמת של אזליה, אבל נו באמת, לא קשה כלכך לזהות שזו היא.
שיעור היסטוריה: בעבר היו שמועות (שכנראה באמת היו צריכות לקרות, אבל, דברים התפקששו על הדרך כנראה בין גאגא לאזליה) ש-"Red Flame" זה שיר שהיה צריך להיות ב-ARTPOP עם אזליה בנקס, באלבומה של ליידי גאגא. כאמור; גם "Ratchet" הוא שיר שהיה צריך לכלול את שתיהן ב-ARTPOP. כמובן ששני הדברים לא קראו, אבל הדליפות חוגגות.
האינסטרומנטל של "Ratchet" ממה שאומרים דלף\השתחרר ועכשיו, "Red Flame"
מדובר ברצועה מדהימה שאני חושב ששורפת חצי מ-ARTPOP ביחד. חבל שלא נכנס. מדמיין את שתיהן על הביט הזה, זה פשוט מדהים, לא רואה את ההתנסות של ההיפ הופ באלבום ("תכשיטים וסמים") בכלל.
לשמיעת השיר לחצו כאן:
https://soundcloud.com/noah-gagaloo/azealia-banks-red-flame-demo

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה