יום שני, 19 במאי 2014

טקס הבילבורד 2014

אהלן איך בגן עדן?
טקס הבילבורד האמריקאי הוא בין הטקסים המרכזיים למוזיקה שבארה"ב. מדי שנה מגיעים אמנים שהצליחו באותה שנה\כאלו שסתם רוצים לעלות סלפי מהשטיח האדום, להופיע, להגיש פרס, או לקבל אותו. והשנה, כמסורת, גם זה קרה. מה היה שונה הפעם? ובכן, מייקל הופיע. לא.. הוא לא שכר ציוד מהקבר שלו, ולא, הוא לא התאמן על כריאוגרפיה מגן עדן - הולוגרמה. כמסורת של מלכי המוזיקה (טופאק, ועכשיו גם מייקל. מי הבא?) אז שידרו הולוגרמה של מייקל מופיע בכאילו לשיר של עצמו, כשהוא, כבר, די.. מת. קריפי? כן. גאוני? אולי. מה שכן, זה לא ממציא את הגלגל, אבל אכן זה משהו שיעשה קצת רעש.



צ'ארלי XCX ואיגי.. לא היה מקום לאריאנה
לנשים הלוהטות שלנו: קבלו את איגי וצ'ארלי XCX במופע לשיר "Fancy" שכבר נחרש בכל חור אפשרי. כן, הוא מצליח, ואני חושב שהן עושות בשכל שהן לא מפסיקות להופיע איתו ולנסות לגרום לעוד קהל להימשך אליו - אבל לי זה כבר נמאס. כבר ממזמן ירד לי ממנו, כשירד לי מאיגי, ונורא חבל לי. מה שכן, צ'ארלי XCX עוד גורמת לי לאהוב את השיר הזה, וההופעה שלה הייתה מעולה. כן, גם של איגי. מייד לאחר מכן, באופן מתמשך, ליטל מאריה קארי, המכונה, אריאנה גרנדה, עלתה להופיע עם הסינגל החדש שלה ושל איגי "Problem" - ובכן, שיר ממש טוב. אני ממש אוהב אותו וחושב שאריאנה עשתה את זה מעולה מבחינה ווקלית וגם מבחינת פרפורמינג. היא צריכה לשבת על הסאונד הזה עוד, זה עושה לה רק טוב. לא אהבתי את החומרים האחרים שלה פרט ל- "The way" שהוא מעולה בפני עצמו, אך כיום אני כבר לא שומע אותו.

Billboard Music Awards 2014: Show & Performance Photos
שאקירה שאקירה
שאקירה בחרה להופיע בטקס הגדול עם הסינגל הקודם שלה, Empire, כשכבר הספיקה להוציא אחד אחר, בשם "Dare la la la" - נו טוב, לא אבדה גדולה. "Empire" עוד שיר יפה, ביחס ל- "Dare" שלדעתי הוא די רע. ההופעה עצמה סבבה. שאקירה כבר ממזמן הפכה לאישות פושרת מבחינתי, וגם המוזיקה שלה, ככה שלא התרגשתי מההופעה יותר מדי, אך גם איני בא בטענות, בסה"כ מגיע לה הכבוד כי היא באמת מנסה. טוב, אולי רק טענה אחת. אולי לא זיהיתי: אבל יש פלייבק? אני מריח אחד.. או שבעים..




Jennifer Lopez, Pitbull and Claudia Leitte
לא הפעם.
ג'ניפר ופיטבול, הצמד הלעוס, הגיח גם הפעם להופיע בשיר אנונימי שכזה, שאפילו אין לי את הכוח לכתוב את השם שלו. הופעה נדושה. פיטבול במרכז, כמה בנות רוקדות סביבו כאילו הוא איזה עגל זהב, ואז ג'ניפר פורצת בלי קשר ועושה הכל כדי להיראות סקסית - ופייר, הולך לה. מה שכן, אולי מספיק עם זה?
הפעם יש תפנית מעניינת חברים: עוד כוסית מצטרפת לפיטבול. כוסית אנונימית. איך אני יודע שהיא כוסית אנונימית? כי פאקינג אני לא מכיר אותה ובא לי שתהיה אנונימית - לפחות הקהל נהנה. ואם כבר ג'ניפר לופז, היא הופיעה עם השיר החדש שלה "First love" ונשמעה מעולה! השיר גם הוא נשמע ממש טוב! אהבתי את העליות והירידות בקול שלה. אני חושב שאני מתאהב.. אהבה ראשונה מישהו אמר? אגב, היא גם קבלה פרס אייקון של הבילבורד. כבוד.




Miley Cyrus, Wayne Coyne
לא הפעם. 2.0
מיילי בפעם המי יודע כמה נשענת על קלאסיקות ישנות ומופיעה איתן בטקסים גדולים במקום לעשות את מה שהיא באמת צריכה לעשות וזה לקדם את האלבום שלה שכבר לא באמת מעניין אף אחד. "Adore you" נכשל, וזה רק אולי מראה כי היא איבדה את זה בסוף 2013, עוד כשכולם חשבו שהיא תהיה כאן כדי להמשיך לשחוט. שום דבר לא סגור כן? ברור לי שהיא עוד תוכל להפתיע, אבל ממה שנראה, כחצי שנה היא כבר לא בדיוק מעניינת מישהו. ומדבר מישהו שפעם נורא אהב אותה, עם דגש על ה-פעם. בנוסף, אפשר להבין למה היא לבשה
על עצמה אוהל מנצנץ?


ולזמרות החזקות השנה: לורד, וקייטי, אשר לורד החזיקה בלהיט מקום ראשון באמריקה, ועוד אחד במקום שישי. ("Team" ו- "Royals") האחרת, גברת קייטי פרי, מלכת התפאורה וההווי, מחזיקה בשני מקומות ראשונים, עוד אחד די פושר ב-30 הגדולים של אמריקה, ועכשיו, הרביעי, שמצבו לא בדיוק ברור, אבל כנראה שזה המוצא האחרון לשיר, כי אם ההופעה הזו לא תעזור לו לטפס לפסגה, אני לא חושב שמשהו כן יעזור לו. בחמישי יכול מאוד להיות שנראה את הסינגל בעשיריה, ויתכן שימשיך להדהד במקומות ה-30 הגדולים, ביחד עם "Unconditionally" שהיה שם לכמה זמן בשיא שלו ומצא את עצמו מהר מאוד מתנדף משם עם הרוח. מה שכן אפשר לומר על קייטי, זה שהיא נורא אינטיליגנטית בפרפורמינג שלה. כמישהי עם קול לא מי יודע מה, שבקושי היא מצליחה להופיע ולסחוב שיר בו זמנית, היא יודעת שתפאורה טובה, רקדנים, סוסים מכניים וכל מיני עוגות יום הולדת יכולים לעזור לה לטשטש את מה שהיא מנסה לטשטש, וזה בסדר. אני מעריך אותה הרבה יותר שהיא לפחות שרה בלייב, מה שכבר הפך למשהו די לא שכיח במוזיקת הפופ בשנים האחרונות. וחבל. (TAKE IT בריטני) - ההופעה מבחינת שירה לא הייתה מי יודע מה, אבל נורא התלהבתי מהרעיון של באמת כל הצבעוניות Lorde performs at the 2014 Billboard Music Awardsהזו (למרות שבהתחלה זה גרם לי להקיא. הרגשתי בקלטת של רינת ויויו ב-USA) והרעיון של לעלות מישהי לבמה כשיש לה יום הולדת (אוי איזה צירוף מקרים. יש לך היום יום הולדת חמודה? בואי תעלי. *כאילו לא תיאמתם את זה מראש* הילדה הייתה אמורה לפרפר מהתרגשות, ולא להסתכל עלייך כאילו את עוגת יום הולדת. לפחות היית לוקחת מישהי שקצת הייתה עושה לך תיאטרון בבמה, מה יש? לא מתפשרים על איכות קייטי!) אבל בגדול, זה היה אחלה. היא ממש השקיעה ואני מאוד מעריך אותה על הנכונות וההתמדה, למרות שלפעמים זה נראה משעשע.
לורד, לא שכחתי אותך: חלילה! ההופעה של לורד הייתה מעולה, אך יש לה יותר טובות. היא נראתה מדהים ואני מת על הריקוד הזה שלה כאילו היא מפרקסת למוות, אבל הפריע לי שלא שמעו אותה כ"כ טוב בכמה חלקים של המופע. וחבל.


ההופעות:


Robin Thicke
גם לרובין טיק היו כמה זכיות.. תתחדש על התספורת! יותר מחמיאה לך
הזכיות:
לחצו כאן לעמוד הרשמי ובו הזכיות של הטקס.


טימברלייק קיבל יותר מדי לטעמי. זו הייתה סגידה די מיותרת. קצת התאכזבתי שקייטי קיבלה את הזמרת הטובה ביותר. יותר מגיע לה ממילי וריהאנה השנה, אבל בניתי על לורד. דאפק פאנק נצחו את ליידי גאגא באלקטרוניק\דאנס - ואני לא יודע אם אני מאוכזב מזה שהשנה מתעלמים ממנה הרבה, או בעצם מאשים אותה על התנהלות מזעזעת. אני חושב ששניהם - מה שכן, שמחתי לראות אותה מככבת בקטגוריות של הדאנס ועל-אף והיא לא זכתה בכלום, טוב לראות ששייכו אותה כבר לז'אנר שהיא מתעסקת בו באלבום הנ"ל - אז.. חצי התעלמות?


על השטיח:

קאשה באה בשמלה קצת.. אוקי.. נסלח לך כי יצאת מגמילה - עדיין אוהב אותך.
היא כבר אמרה כי היא חוזרת לכתוב, וכבר האמת שיש לה כמה "מילים בכיס". בואו לא נשכח, שב-2012 (סוף) התחילה ברגל ימין עם להיט העל שלה "Die Young" (שעדיין לא מתקרב למגה להיט העל שלה "Tik tak" אבל בסדר) ופתחה דווקא עם תחושה מאוד חיובית לגבי ה-ERA של "לוחמת" - אלבומה האחרון. מייד לאחר מכן זה דעך, משמעותית, וכנראה שגם דעכה מעבר להצלחה המוזיקלית אלא גם להצלחה בחייה. קאשה הכניסה את עצמה לגמילה, כי הרזתה המון, וחזרה חדשה ומחודשת. כמה חבל שקאשה נכנסה כש- "Timber" עם פיטבול הצליח לכבוש את הפסגה של אמריקה ולקטוף מקום ראשון נוסף.

ניקי באה בשמלה של אלכסנדר מקווין, הכריזה שם כנראה על שם הסינגל החדש שלה. "Pills and potions", סינגל הבכורה מאלבומה השלישי "The Pink Print" שעתיד לצאת עוד השנה! הסינגל עתיד לצאת מחר, כלומר, ברביעי - או שזה יצא ע"פ שעון ישראל מחר מאוחר בלילה, או ביום חמישי מוקדם בבוקר. אהיה כאן כמובן כדי לעדכן עליו, ואת דעתי עליו- תחכו לזה, מדובר פה במעריץ של ניקי, ויהיה לי המון מה לומר כנראה.



אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה