יום שני, 19 במאי 2014

מאקלמור צוחק על יהודים, ניקי חושפת את שם הסינגל החדש, ליידי גאגא תקח חלק בדוקומנטרי של MTV

מאקלמור צוחק על יהודיםמקלמור בחר להגיע לטקס הבילבורד כשהוא נראה כך. כידוע לכולנו, הטייפ היהודי שאפיין אותנו בעבר, וכנראה, שגם בהווה, ע"י אנטישמים ושונאים אחרים, היה זקן ארוך ואף גדול. (וכמובן, עוד ועוד)
בזמן שמקלמור שר את "Thrift shop" עלה כך לבמה, בלבוש שלא משאיר יותר מדי ספקות - האם זה בדיחה עלינו, או איתנו? אין לדעת. האם הוא חצה את הגבול, או שמה הוא רק התבדח בידידותיות? גם אין לדעת. אבל את הראפר הזה בשיא הכנות איני סובל, לא סבלתי, וכנראה שלא אמשיך לסבול. זה התחיל בזה שלדעתי הוא בכלל לא טוב במה שהוא עושה. זה המשיך בזה שלפני כמה חודשים, הוא, מדונה, ריאן לואיס ומרי, הופיעו עם השיר "Same love" על במת הגראמי. השיר שמדבר על קבלה והענקת זכויות שוות לכל אדם בחברה, לא משנה מה נטייתו המינית, גזעו, וכ'ו - ובו זמנית בתחתית הבמה, התחתנו כמה עשרות זוגות ובינהם גם כאלו שהם חד מיניים.
עד כאן נשמע מקסים נכון?
לא בדיוק.
מצאו ציוצים לפני כמה שנים כמקלמור בכלל לא היה מוכר, שם הוא וריאן לואיס צוחקים על הומואים, ומראים אליהם רגשות מאוד לא אמפתיים או סבלניים כמו שהם התיימרו להציג לא מזמן. (הציוצים בצד שמאל).
וזה רק קומץ.  לומר על הגראמי "חרא" וללכלך אבל כשאתה פתאום זוכה שם אז אתה משנה את דעתך, זו צביעות. וזה מסוג האנשים שאני בכלל לא אוהב או יאהב גם בהמשך.
ואם כבר גראמי, שזה בדיוק מתקשר למה שדיברתי ומה שאדבר: כשקאנדריק לאמר לא זכה, ובמקומו מאקלמור זכה, הוא פרסם את זה באינסטרם:
לכניסה לחצו פה.
ההתייפיפות המיותרת הזו, שחוזרת על עצמה, רק מראה כמה אדם מתיימר, מתאמץ, מאולץ וצבוע הוא. נורא עצוב.

אז כן, גם אם זה היה בנימה הומוריסטית (הקטע עם היהודי) זה עדיין מעצבן אותי. כי מה אדם כה עלוב לא יעשה בשביל עוד קצת רעש ובאז בתקשורת? להישען על סטריאוטיפים כאלו יכול מאוד להצחיק אנשים מסויימים, אבל מנגד, אחרים יכולים להיפגע מכך. דרייק? כנס בו.

___________________________________

ניקי תשחרר בעוד מספר שעות את הסינגל החדש שלה "גלולות ושיקויים".שיר שניקי אמרה שיהיה אהוב על כולנו לטווח הארוך.
המאפרת שלה, חברי צוות וכ'ו כבר אמרו שזה השיר המועדף שליהם. ניקי כנראה בהמשך היום תתראין בתכנית רדיו ותדבר על השיר יותר, כמובן, אחרי שהוא כבר יצא.









___________________________________

גאגא תשתתף בתוכנית דוקומנטרית בMTVליידי גאגא תקח חלק בדוקומנטרי של MTV מיוחד שאותו עורכים פעם בכמה זמן, ולוקחים בו חלק אמנים מצומצמים ומצליחים במיוחד. ג'סטין טימברלייק, בריטני, קאנייה, ביונסה וכ'ו..
לתכנית יקראו MTV Diary
יהיה מאוד נחמד לקבל דוקומטרי חדש על גברת גאגא. אני מאמין שהיא תדבר שם על ההתנהלות של ARTPOP - מדוע ל-DO WHAT U WANT התעכב הקליפ (או לא יצא לעולם, לפי מה שזה נראה עכשיו), מה קרה עם ונוס וג'יפסי שנדחו כסינגלים ועוד.
יהיה מעניין.. לא חושבים?
התמונה שמצד שמאל היא התמונה הרשמית של גאגא בתכנית הזו. אני מת על התמונה, מזכירה לי VIBE מאוד אישי, ביתי ואינטימי - כמו מה שהתכנית הזו דוגלת בו.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה