יום חמישי, 29 במאי 2014

ניקול משחררת את הסינגל החדש שלה

ניקול משחררת את הסינגל הראשון והחדש שלה, מתוך אלבומה שעתיד לצאת בקרוב (בואו לא נשכח שהוא נדחה מתחילת 2013, אז הכל אפשרי). לשיר קוראים "Your love" והאמת שאני מאוד חצוי בדעתי עליו.
הקצב מעולה, אני פחות מרוצה מההפקה כי היא עושה את השיר מאוד ג'אנרי דביק מעצבן וחסר יחוד. מה שגם עוד אהבתי כאן זה את הקול שלה, אבל הליריקה פה בנאלית ורדודה למדיי. והפזמון ממש רע. ה-C PART ממש טוב. הווקאלס שבא אחרי ממש טוב. זה כאילו לשיר יש בסיס מעולה, אבל ניסו להפוך אותו למשהו ונכשלו איך שהוא בדרך. מרגיש לי מאוד מאולץ ומאוד מתיימר לכבוש משהו שלעולם כנראה לא ישיג. אני מאוד סקפטי לגבי הצלחתו של השיר הזה, אבל ניתן לזמן לעשות את שלו.
מה שכן, העטיפה מהממת. לפחות זה הא? הקליפ יוצא בקרוב, ועושה רושם שהוא יהיה טוב. השיר יצא היום לרדיו, אך יצא בעוד חודש רק כסינגל, אני מאמין שבין לבין (או ממש בסמוך ליציאת הסינגל) היא תוציא את הקליפ, כי אם לא, הסיכויים שלה להצליח עם השיר רק ידעכו וידעכו. גם ככה היא לא בשמיים איתו.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה