יום שבת, 3 במאי 2014

שיר חדש לניקי + שחרור של הסינגל הראשון?

שיר חדש של ניקי כבר מתנוסס לו ברשת לכל המעוניינים, בדומה ל- "Chi-Raq" שבעיני לא רואה אותו. (שירק יותר טוב)
Yes Bitch שיר ממש טוב! אני חולה על הקול שלה שם, על הפלאו (פלאו = הזרימה שלה עם הקצב), ובמיוחד על החלקים שהיא שרה שם כמו פצועה שחוזרת מאיזה בילוי בגג של בנייני עזריאלי.
זה שיר ממש כיפי, ממש ממכר, אבל לא משתווה לכל החומרים האחרים שלה לדעתי. פשוט ומשמעו: שיר לכיף.
והוא באמת לכיף! אני לא חושב שהוא יהיה באלבום, ואני גם לא חושב שהיא תעשה איתו משהו רציני. פרומו. פרומו לכל התקופה המדהימה הזו שבאה עלינו מגברת מינא'ז לקראת אלבום האולפן השלישי שלה "Pink Friday: The Pink Print"






קצת אחרי 2:45 הגברת שוב פעם מדברת על השירים שלה בדומה ל-"Chi-Raq" רק שהפעם היא אומרת משהו יותר מכוון. "סינגל חדש בעוד שבועיים" - אני חושב שאפשר לפתוח יומנים ולרשום זאת באופן רשמי.
סינגל ראשון מניקי, מאי, 2014, מוכנים? כי אני מאוד!

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה