יום שבת, 3 במאי 2014

איגי עולה, ועולה, ועולה.. ניקי בסכנה?

איגי אזליה, הראפרית האוסטרלית שבהתחלה לא עוררה יותר מדי רעש. למרות ש-"Work" מעט עשה רעש התחלתי, הוא לא עורר יותר מדי תשומת לב סביבה. שלא נדבר על הסינגל השני "Bounce". הסינגל השלישי הביא קצת יותר "אור" אבל עדיין לא היה מספיק בשביל הפריצה. ועכשיו, "Fancy", הלהיט החדש בשיתוף פעולה עם צ'ארלי XCX
האמת? שכששמעתי את השיר אמרתי "יש לו פוטנציאל ענק" ואהבתי אותו כלכך. לא ידעתי שהוא יצליח ככה, אבל הנחתי שהוא יהיה הדבר הכי חזק באלבום.
הסינגל מקום שביעי בבילבורד באמריקה. כבר המון זמן שראפרית לא הכניסה שיר ראפ עם פזמון פופי לעשיריה החמה.
"Superbass" של ניקי היה האחרון (אם לא נחשיב את "Starships" שבעיני לא בדיוק שיר ראפ) והשיר הגיע אל המקום השלישי. אבל מה שכן, הוא היה הרבה יותר רועש. הקליפ שלו עורר הרבה יותר רעש וצבר הרבה יותר תשומת לב מ-"Fancy". שני השירים האלו כעקרון מובילים לפריצה שלהם. ניקי כבר הוכיחה את עצמה בלהיטים נוספים, ככה ש"זמרת של להיט אחד" היא לא. איגי, עכשיו, צריכה להוכיח את עצמה. ולא להיות "זמרת של להיט אחד" - וזה תלוי אך ורק בה.
האם היא תמשיך להוציא להיטים? אולי. אני לא רואה סיבה שלא. אבל אני לא חושב שבקרוב ואני לא חושב שמהאלבום הזה. וגם אם כן, שום דבר לא ישתווה לפאנסי בקרוב. אך אכן יש תקווה לאלבום הבא, שאולי בו יהיה ה-"פאנסי" החדש שיביא אותה לכותרות מחדש ויהפוך אותה מאמנית של "להיט אחד" למישהי שכבר יכולה לספק סחורה לציבור ולקהל המאזינים המזדמן.


איגי עם האלבום החדש שלה הצליחה למכור כ-55 אלף עותקים בארה"ב, שזה נחמד (ניקי מכרה 330 אלף עותקים בארה"ב עם אלבום הבכורה שלה.. 1-0 לניקי), "Problem", השיר החדש והמדהים של אריאנה ואיגי נכנס למקום הראשון באייטונס ודחק את פראל אחורה. גם "Fancy" הצטרף לחגיגה, ויצא מצב שאיגי שלטה בראש האייטונס עם שני שירים. אחד שלה, ואחד שבו היא משתתפת.
על הדרך אני מפרגן מאוד לאריאנה, שאותה לא אהבתי קודם לכן חוץ מ-" the way", על השיר החדש שלה עם איגי. הפרזה פזמון אגדי, הבתים כיפים והפזמון אדיר. אחד השירים החזקים ששמעתי לאחרונה ללא ספק. איגי גם הביאה אחלה בית.
בשבוע הבא כנראה הבילבורד (העשיריה) יציג שני שירים של איגי, גם את פרובלם, שכנראה יכנס לעשיריה, ופאנסי, שכבר שם. ובשביל התחרות: 1-1 בין ניקי לאיגי על כך שאיגי הראשונה להכניס שני שירים שלה לעשיריה, או כאלו שהיא משתתפת בהם.



הרי אין באמת תחרות אם תשאלו אותי. ניקי אוכלת אותה בכל פרמטר לדעתי, אבל נחמד לראות תחרות מדי פעם בין אמנים חדשים לאמנים עולים, שיושבים על אותה "שמבצת מוזיקלית" ויוצרים תחרותיות, שבסה"כ די בריאה לכולם. הרי חוק ראשון בעסקים: "תחרות בריאה לשני הצדדים" - פניני חוכמתה של אבישג זגורי מ-"זגורי אמפריה" (על הדרך ממליץ גם)

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה