יום שני, 5 במאי 2014

ליידי גאגא בשיר חדש + סיקור על הטור החדש בקרוב מאוד!

ובכן, אני מנסה להביא באמת את המקסימום לסיקורים ולכתבות כאן, לכן אני אחכה קצת עם הביקורת והסיקור על המופע וזה יקרה בימים הקרבים. אני אחסוך את דעתי לבינתיים כי אני אתן לה להתגבש עוד קצת, אז פשוט נעבור באופן מאוד "קלאסי" אל השיר החדש שליידי גאגא השמיעה בהופעתה.

תכירו את "Partynauseous" - השיר שהיה צריך להיות באלבום של קנדריק לאמר, הראפר המצליח, בשיתוף פעולה איתה, אך לבסוף לא עבר את ה-"קאט הסופי" אל האלבום ולא ראה אור. עד אתמול.
היא הופיעה איתו אתמול, לראשונה, והלהיבה קהל שלם של מעריצים שבכלל לא ציפו לזה.
השיר מכיל אלמנטים משותפים של היפ הופ, של אלקטרו, ואפילו נגיעות של WITCH POP (תת ז'אנר בתוך כל הפופ. כשמו כן הוא. פופ שהזמרת בו שרה כאילו היא מכשפה, וכן, יש דבר כזה!)
זה נשמע ממש אבל ממש טוב. ממש מעניין והלוואי שהשיר הזה יראה אודיו בחייו. זה נשמע היסטרי והלוואי שתמשיך איתו לאורך כל הטור. ממש אהבתי אותו ואני חושב שיש בו פשוט כל מה ש-ARTPOP מציג, או מתיימר להציג. מגיע לה שמפו, שמפו, שמפו (אני יודע שאומרים שאפו תפסיקו)


אז כפי שאמרתי: ביקורת על הטור בקרוב :) המשיכו להיות מעודכנים!

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה