יום שני, 5 במאי 2014

מאריה קארי והאלבום החדש! תאריך שחרור+טראקליסט+שיתופי פעולה והמון פוטושופ!

כל הפרטים על האלבום החדש של מאריה קארי!
טו מאצ' פוטושופ? עטיפת האלבום של מאריה.
גברת קארי, הדיווה האולטימטיבית, משחררת את האלבום שלה בסוף מאי, ה-27 לחודש.
הודיעה עליו השבוע, באופן מפתיע, שחררה את העטיפה, טראקליסט הכולל שיתופי פעולה, וכמובן, איך לא, הלכה לעשות "סיבוב דאויין" ב-טיים סקוור שבניו-יורק עם מעריציה המתוקים והתומכים.
כידוע לכולנו. מאריה אדם מלא, וזה בסדר. היא מעל גיל 40 והיא כבר אם ל-2, והאמת? שהיא נראת מעולה גם בגזרתה האמתית. אבל בעטיפה החדשה, אנחנו מקבלים מאריה אחרת. עם טון פוטושופ וטון "דיותיות" שזה האמת החלק היותר בסדר.
אין לי בעיה עם זה. באמת. שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה. אני מאמין שכל אדם חייב לחיות את חיו בלי לרצות את האחר - וזה שהיא הרזתה את עצמה למידות לא ריאליות זה בסדר אם זה מה שגורם לה להרגיש הרבה יותר טוב עם עצמה. לא קונה את הבולשיט הזה של "איזה מסר זה מעביר למעריצות שלה" כי היא לא דמות חינוכית אלא זמרת, והיא צריכה לעשות מה שעושה לה טוב - אבל אין ספק שזה משעשע. משעשע מאוד.


זה לא סוד שמאריה לא נראת ככה, אבל זה גם לא סוד שמאריה היא לא היחידה שמשתמשת בכמות כזו של פוטושופ. אני ממליץ להציץ בעטיפת האלבום החדש של גברת שר (טוב נו, היא בת 70) ושל כריסטינה אגילרה, "Lotus" (נו בסדר.. היא הייתה אז נורא מלאה, היום היא חצי מזה בכל אופן) ואף פעם זה לא הפריע\יפריע לי.
העטיפה מבחינה אסתטית, מדהימה. היא באמת נראת מעולה. שם קצת מכוער לדעתי (די עם שמות אלבום שנושאים את שם האמן! צריך להוביל מחאה כזו.. לא חושבים?) והטראקליסט לא נותן לי יותר מדי ציפיות.
(חמישה שיתופי פעולה, והאמת? לא יותר מדי מעניינים. אחד כבר שמענו (#Beautiful עם מיגל)
אבל אני עדיין בא עם ציפיות, כי זו מאריה, וכי היא תותחית ואני מקווה שהאלבום יהיה ברמה של האמנסיפציה ולא ברמה של האחרון שלה, שהיה פושר בעיני כל הציבור.


לטארקליסט + כל שיתופי הפעולה לחצו כאן.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה