יום רביעי, 7 במאי 2014

סיקור על ה-EP החדש של ברוק קנדי

Brooke Candy - Opulence (2014) - 1200x1200
עטיפת ה-EP.
"Opulence" הוא שם ה-EP החדש של גברת ברוק קנדי. הוא זמין להורדה באייטונס, כמו סינגל הבכורה שלה שהיה זמין שם.
ה-EP מכיל חמישה שירים. אחד מהם כבר שמענו כסינגל הבכורה "Opulence" עם הקליפ הפרובוקטיבי שיצא לפני שבוע וקצת. את הפרומו של "Feel yoursrlf" שמענו עוד בימים הראשונים של חודש ינואר, השנה, ב-2014, כחלק מפרויקט ל-"דיזל" אותה היא מובילה. ב-EP ישנו שינוי חדש וניכר בשיר. הוא מתחיל בצורה שונה לגמרי, ונוספו לו חלקי ראפ שלא היו בגרסה שיצאה בינואר. סינגל הבכורה ממש מגניב, ומידבק, וטוב כסינגל בכורה. הקליפ שלו היסטרי, ואני באמת שחולה עליו. הקצב שלו והפזמון. אני אוהב את המשחק עם האפקטים על הקול שלה, ואני אוהב את הכימיה בינה לבין הקצב. זה פשוט שיר מעולה בעיני! הפרומו הוא הרבה יותר טוב מהגרסה ששמענו בינואר. הוא מכיל התחלה מאוד שונה, ומייחדת, שהיה מדהים אפילו אם היא הייתה ממשיכה עוד, למרות שזה היה קולע.
השינויים בבתי הראפ חיונים ואף מוסיפים מאוד לאדירות שהשיר הזה כבר ניחן בו קודם לכן.
אז אחרי הפרומו, והסינגל, ישנם עוד שלושה שירים.

ברצוני להתחיל עם רצועה מספר 2 בשם "Pop Rock" ששומעים בבירור את ההפקה המדהימה של סיה לשיר. מזכיר את "שנדליר" רק פחות מרגש, יותר קצבי, ושונה באופי המוזיקלי - אבל מזכיר המון אלמנטים של סיה. החותמת שלה כאן ניכרת. ההתחלה כלכך מיוחדת, ואני מת על זה. שברוק תאמץ את הסגנון הזה לעד! זה השיר הכי טוב שלה.

"לוגמת השראה מהשלושה"
היא נשמעת כמו מיילי סיירוס בבית הראשון, ומייד אח"כ היא נשמעת כמו ריהאנה ברמות על, וכמו סיה. זה כלכך מזכיר לי את השלושה האלו, וכל השילוש, יצר באמת שילוש קדוש, של שיר מצויין ומבריק מבית היוצר "ברוק קנדי" ואני חושב שרק על זה מגיע לה כפיים בנפרד משאר הכפיים שהיא ראויה לקבל על השאר.
עושה רושם שהיא ממש "לוגמת השראה" מהשלושה. מיילי וריהאנה הן לא "כוס התה שלי" אבל איך שהוא כשזה בא ככה, אני מאוד אבל מאוד אוהב את זה, ואפילו מעודד אותה להמשיך לדבוק בזה.
רצועה מספר 3 היא "Red Squeak" שמכילה פלאו לוהט של הגברת.
הביט הכלכך עדכני הזה עשוי כלכך טוב ובא כלכך נכון עם השיר הזה. אין לי טענה אחת לשיר, הוא פשוט כיפי ברמות ואני מתחיל ממש לאהוב אותו משמיעה לשמיעה. הוא לא משתווה לשלושה האחרים, אבל הוא עדיין מעולה מאוד.
הרצועה האחרונה שסוגרת את האלבום, היא רצועה מספר 5 ושמה "Godzillionaire" שגם היא בדומה לרצועה מספר 3 מכילה פלאו מהיר ולוהט, שמאוד מתחבב עלי משום מה. היא גם היא לא משתווה לשלושת הרצועות שעליהן דיברתי בהתחלה, אבל היא מעולה ולא נופלת בכלל מרצועה מספר 3, ועדיין שומרת על רף מאוד גבוה מבחינה מוזיקלית אצל ברוק.
לרוב נוטים לשפוט ממש את השיר הראשון באלבום ואת השיר האחרון באלבום ע"פ הרצף הכרונולוגי של הרצועות - ויש בזה המון היגיון. כי מאוד חשוב להתחיל נכון, ולסיים נכון.
משהו בשיר הזה מאוד לא מקצועי, מאוד "מיקסטייפי" ואני אוהב את זה. זה מאין פריסטייל ומאוד בגובה עיניים וכפי שכבר אמרתי, מסיים את האלבום בצורה מאוד נכונה וטובה שאני חושב ששום שיר לא יכול לסיים. יש בו משהו מאוד "המנוני" לברוק.



שוט מקליפ הבכורה שלה לסינגל הבכורה "Opulence"
זה EP מעולה ובין הטובים ששמעתי לאחרונה. התאהבתי בו, התאהבתי בה, ואני הולך ממש לחרוש ברגע זה על "Pop Rock" ועל הפרומו וסינגל הבכורה. מאחל לכם להתאהב בכל רצועה ורצועה פה, וגם אם לא, אז בחלק, כי גם זה משהו. קחו את הזמן, אל תמהרו עם השיפוט, ופשוט תהנו מהמוזיקה. זה מאוד פשוט לשלול אותה בגלל הפרובוקציות שלה ולסמן עליה איקס ולקטלג אותה בתוך משבת "זונת הצומי" - אבל תנסו להבדיל בין המוזיקה לאישיות או למה שהיא מציגה, ואולי תוכלו באמת להבנות מהמוזיקה, גם אם לא תכננתם. אני אגיד לכם את האמת, ממזמן אהבתי אותה, אבל לא ברמה של להקשיב לה יותר מדי. היא נראתה לי סתם ל-"פאן" עם ימי המיקסטייפ שלה, שהיא סתם הייתה איזו פריקית עם ראסטות עד לרצפה וראפ כזה יותר מדי בועט ולא מתחבר לי, לאט לאט היא גבשה לעצמה טעם מוזיקלי. קו מסויים. עבדה עם האנשים הנכונים, ועל כן אני מאוד מעריך אותה. מאוד. זה בכלל לא פשוט.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה