יום שלישי, 6 במאי 2014

צוות מנצח: ה"זוועה" שתזעזע את כולכם + מדונה סירבה לבוא ל-MET GALA

כשסיה דואגת להפקת השיר (ואני מאמין גם לכתיבה), כשסטיבן קליין דואג לצילום, כניקולה פורמיצ'טי עומד ותומך ביחד עם חברה הטוב ג'סי ג'ון ולוקחים חלק משותף גם ביצירה בקונספט הכללי שלה - חייבת לצאת תוצאה טובה.
ובכן, לא חייב..
כל המרכיבים מעידים על משהו אפל ופסיכודאלי, השאלה, היא מי זו שתקח את כל זה ותעשה עם זה משהו. כלומר, תרים את הכפפה.
הרי צריך מישהי מאוד.. מינית.. מאוד.. קשיחה.. מאוד.. מאוד ברוק קנדי! כי אם אריאנה גרנדה הייתה עושה את זה, אני חושב שגם השמות הכי גדולים שעומדים כאן, לא היו צריכים להביא את היצירה לידי הפוטנציאל שלה. (ובלי לזלזל באריאנה. מיותר להסביר למה כל זה קצת "גדול" עליה.. כן?)
ברוק קנדי. הראפרית העולה שקודם לכן הייתה "זו מהקליפ של גריימס" קיבלה להוביל את הקמפיין של דיזל. ניקולה פורמיצ'טי "התאהב" בה דרך הקליפ של גריימס "Genesis" וראה בה דמות מעניינת להוביל איתה פרויקט.
אחרי שירים כמו "Das Me" או "Angry Birds" שהם היו לא רעים בכלל (אבל עם יד על הדופק, לא נשמעים מקצועים בשיט) פתאום לבוא ביציאה כמו "feel yourself - alchol" ולעשות משהו קצת שונה? זה טוב! זה טוב אפילו יותר!
פתאום הכל מקבל גוון אחר. הראסטות משום מה ש"בנו אותה" כבר ירדו משיערה, ועכשיו היא יותר הולכת על המראה הטבעי-לא טבעי, שזה שינוי לא רק בחיצוניות שלה כי (כי היא פשוט נראת בן אדם אחר. כריסטינה אגילרה!) אלא גם כנראה בקו המוזיקלי שאיתו היא הייתה צריכה ליישר קו עם כניסתה אל הלייבל (השנוא עלי) RCA, שלבינתיים, כנראה די מאמין בה עם עמד מאחוריה ומאחורי כל זה. (לא אופייני ללייבל, אבל אני שמח שזה קורה)


Brooke Candy - Opulence (EP 2014) - 1500x1500והנה לכם התוצאה. "אופיולנס" בשבילי יכול להיות שיר נטו לכיף. באמת שהוא כיפי ברמות. הוא גם ממש ממכר ומכניס אותך למין "מוד" כזה שכיף להיות בו, אבל הוא גם הסינגל בכורה שלה אבר. הוא מכיל שוב המון אלמנטים שאלכוהול מכיל, של שירה עם המון אוטוטיון וסגנון יותר "דרים" של הפופ, ואז, ראפ מתפרץ יותר, זועם יותר, כפי שהיא יודעת לעשות.
היא קנתה אותי עם השיר הזה. אהבתי אותה עוד לפני, כי גם אני הכרתי אותה דרך גריימס, אבל עכשיו באמת שאני ממש מאמין בה. הקליפ היסטרי ובין הטובים שראיתי לאחרונה. אולי הטוב ביותר שיצא השנה לצד "G.U.Y" של ליידי גאגא.
משמעות? אני מאמין שכן. לא עמוקה כלכך, אבל יש שם כמה מסרים חבויים שמתחבאים יפה מאחורי כל המסכות הזוהרות בקליפ ולצד כל הפרובוקטיביות שכבר מתחילה לנזול מהמסך לקראת סוף הקליפ.
הצילום נהדר. בתור מישהו שלומד קולנוע, אני מעריץ את הצילום של סטיבן קליין כי הוא כלכך מיוחד, כלכך כנה וכלכך חזק. הפרויקט המשותף שלו עם מדונה בשנה שעברה רק מוכיח זאת.
סיה תותחית. כל דבר שהאישה הזו תגע בו הוא פשוט יהפוך זהב. ניקולה בעבר עבד עם גאגא רבות.. זה כבר אומר עליו הרבה, וג'סי, ה-BFF שלה מאז ומתמיד, לא מפסיק לפרגן ולפרגן לחברתו הטובה שמנסה לפרוץ בכל מחיר.
אז צוות למופת? לגמרי. עכשיו נחכה לתוצאות.

ה-EP יצא. הוא זמין לקנייה באייטונס. ל-EP קוראים על שם סינגל הבכורה. סיקור עליו בקרוב.

______________________________________

מדונה לא הלכה לMET GALA כי לא הרשו לה לבוא בעירום מלאמדונה סירבה לבוא ל- MET GALA לפני יומיים מכוון שתכננה ללבוש משהו מאוד סקסיסטי שבעיקר מסתיר לה אך ורק את איבר המין, ואנה וינטור, כנראה לא אשרה לדבר הזה לקרות. אז מדונה אמרה כי אם היא לא באה בלבוש הזה, אז עדיף לה לא לבוא בכלל, ולכן, היא נשארה להמשיך לעבוד על האלבום החדש שלה.
מוגזם? לא. כאילו, היא כל חייה תמכה בזה, זה לא חדש באמת, ואני לא חושב שאפשר לשפוט אותה על משהו שהיא מאמינה בו, גם אם הוא מזעזע (במובן השוקיסטי, לא בכיעור כמובן) את כולם, כי אני חושב שזו המטרה, בנוסף לאומנות, אם נהיה באמת כנים.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה