יום שישי, 30 במאי 2014

קליפ חדש לשיר החדש של ג'ניפר לופז "First love"

מודה, קצת צחקתי בהתחלה כשהתחיל המונולוג הזה. זה כבר הפך לנדוש לא חושבים? אבל אני מניח שבסופו של דבר חשוב שהאמן יתחבר דרך הקליפ לשיר, ואם זו הדרך, או אחת מהן, לבטא את זה - אז למה לא הא?
אני באמת ממש התאהבתי בשיר הזה. וזה בא בהדגרתיות. זו לא השמיעה הראשונה שלי לשיר, אבל לא שמעתי את השיר יותר מדי עד שהקליפ יצא בואו נגיד כך - ועכשיו, אחרי שהקליפ יצא, אני הבאתי שמיעה נוספת והפעם התאהבתי עד הסוף, מה שהרגשתי שאמור בטח לקרות עם שמיעות חוזרות.
פזמון מדוייק. פופ מעולה. הקול שלה בפזמון והעליות שלה לאורך הבתים באמת ריגשו אותי מעט. וכל זה לצד מוזיקה מוזיקה יותר קצבית, זה לגמרי משתלב מצויין. אני (מי כמוכם יודע כי אני לא חוסך להזכיר את זה בכל פעם ופעם)
מת על פזמונים, או בתים, או חלקים בשירים כלשהם, שיש בהם דיבור מהיר. והפעם? מה טוב? בא בפזמון! אין לי טענות.. אין לי טענות בכלל אפילו!

הקליפ בשחור לבן, ללא יותר מדי פרופרס, תחכום או הפקה גרנדיוזית - מאוד מוצנע, מאוד בגובה עיניים, מאוד טוב ופשוט. בסה"כ היא עשתה עבודה מצויינת, והחומרים האחרונים שלה לא רעים בכלל, אז אולי ויש תקווה שנקבל אלבום מעולה אחרי האחרון שהיה מאוד פושר? מקווה.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה