יום ראשון, 25 במאי 2014

בנקס משחררת שיר חדש בשם "Goddess"

בנקס משחררת שיר חדש, ואלוהי.. כשמו כן הוא. כשהיא הוציאה את "Brain" לפני כמה חודשים, שהפך לבין השירים האהובים עלי, נורא חששתי שמרוב שאני אוהב אותו, היא תשחרר מעתה שירים שלא אוהב, כי הסטנדרטים שלי יהיו יותר מדי גבוהיים.. ובכן, הייתי צריך קצת יותר לסמוך על הגברת.
בנקס שחררה שיר מדהים. אומנם לא ברמתו של "Brain" (כי כפי שמעריכים: היא לא תתעלה עליו בחיים כנראה.. יש היגיון במילים אלו אך אין לדעת מה העתיד טומן לנו) - בעיני, היא לא נפלה ברמתה, היא הביאה משהו שאני מרוצה ממנו ברמה בל-יתוארת, וזה העיקר. זה ואו. זה בדיוק מה שאני אוהב בה. קול הרטרו שלה עם ההד המקסים בקול שנותן תחושה יותר מיסטית ואפלה, לצד ביט בעל צלילים שמשתלבים יופי עם הקול שלה ובכלל, יוצרים ביחד שיר אחד ומושלם.
המילים, עוד פעם, כבשו אותי. השיר הזה קונה אותי גם בגלל הליריקה שלו, שבעיני, גם בעניין המילים היא לא ירדה רמה.
חבל ש-70% אלבום בחוץ, והוא יוצא רק בספטמבר. אני חושב שהיא מתנהלת לא הכי נכון, על-אף שיחסית לזמרת סוג-של-אנונימית, צפיות הקליפים האחרונים שלה ביוטיוב מכובדים. (300K לחודש בערך, זה אחלה!)
לשמיעת השיר:

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה