יום ראשון, 25 במאי 2014

השיר החדש של לנה דל ריי "Shades of cool" שוחרר!

השיר החדש של לנה, מתוך אלבומה השלישי והמצופה שוחרר, והוא מדהים - אין עוררין. הבעיה היחידה שיש לי כאן היא שהסגנון הזה כבר יצא לי מכל החורים. אני נורא אוהב שאמנים מגוונים מוזיקלית, והשיר הזה מזכיר הרבה שירים של לנה. נכון, ישנה תפנית נורא מגניבה בין הבתים לפזמון (כנראה משהו שהיא תדבוק בו באלבום ואני שמח: דוגמה נוספת בסינגל הבכורה) - אבל אני מצפה לדברים יותר שונים, מיוחדים, ומגוונים. מוקדם לשפוט כי יכול להיות שיש את השוני הזה באלבום עצמו, ובכל זאת, צריך לשמר את הסגנון הבסיסי כדי לשמר על מה שגרם לאנשים לאהוב אותך מלחתכילה, ויכול להיות שזה אחד מהשירים באלבום שכן משמרים את הקו המוזיקלי בעל האופי ה-"דל ריי" שכולנו אוהבים, אז כן, מוקדם לשפוט והכל - אבל כשיר, הוא מעולה. מתפקד מצויין. לא הכי מסחרי, אבל כנראה שלנה כבר הפסיקה לכוון לשם עוד ממזמן.


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה