יום רביעי, 25 ביוני 2014

מאריה קארי מכריזה על סינגל חדש + ניקי מינא'ז בשיר חדש עם טריי סונגז

ממש מצחיק אותי איך כל פעם שאיך שהוא קורה משהו לשתיים מהשלושה, איך שהוא השלישי חייב להצטרף אל הכתבה.
זה התחיל מהרמיקס של "Lookin ass nigga" בזמנו, שבא ביחד עם השיר עם מאריה קארי, המשיך לעוד כמה, והגיע הלום - לכתבה שגם היא עוסקת בשלושתם. כמה מקסים. לא חושבים? השילוש הקדוש!
ובכן, טריי הפעם בצד של ניקי, כשמוציא שיר חדש מאלבומו החדש שיצא בדיוק בשעות האחרונות בארה"ב.
שיר באמת ממש טוב. אני מת על הקצב, על ההפקה, ועל קולות הרקע של ניקי ושל טריי.
זה פשוט עשוי כ"כ טוב, ואני ממש מרוצה. הוורס של ניקי מהיר וכיפי כפי שאני אוהב. די קצר, אבל הווקל שבא אחרי הראפ מחפה על הכל. פשוט אוהב לשמוע אותה שרה לצד הראפ, נוסחה מנצחת. ומת על טריי, אז בכלל אני מרוצה - ועוד שיוצא דבר כזה משותף של שניהם והוא כזה טוב. אני מחוייך. מאוד.


____________________


מאריה אל תרגישי מקופחת. הנה הגענו אלייך! אז אחרי מכירות מבישות של הדיווה השבוע הארה"ב (5 אלף עותקים)
מצליחה מאריה להוציא סינגל נוסף מאלבומה החדש, והוא, השיר הטוב ביותר שם, לדעתי כמובן. סינגל חזק ומובטח! רק שאני לא בטוח אם הוא באמת יצליח מכוון וההתנהלות באלבום הזה כבר גרמה לנזק, שיכול להשפיע ישירות על השיר - רק שתדעו שהוא היה יכול להיות ממש פוטנציאלי. הלוואי והיא תקדם אותו, שהקהל יאהב אותו, ושיצא קליפ טוב. כי באמת מגיע לה להצליח איתו. זה שיר מדהים.
אצטט את דונטלה ורסאצ'ה על השיר: " אני מאוד אוהבת איך שהראפ של WALE משתלב עם הווקל של מאריה כשהיא שרה"( אני מניח שהיא דברה על 0:50-1:00 בשיר) - צודקת דונטלה. תמיד אמרתי שיש לנו קו מחשבה נורא זהה בסה"כ.
לשמיעה:

מאריה גם הופיעה כבר עם השיר הזה. ותוכלו לצפות במופע כאן:

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה