יום רביעי, 25 ביוני 2014

ריהאנה בצילומים חדשים ומדהימים!

 מלכת העולם בצילומים ל-"Bazaar" מלכת העולם בצילומים ל-"Bazaar"

מלכת העולם בצילומים ל-"Bazaar"ריהאנה בצילומים חדשים ל-"Bazare Magazine" - בשיא הכנות שהיא בין הדברים היפים ביותר שראיתי. מי שמכיר אותי יודע שריהאנה היא לא מישהי שאני מסמפט יותר מדי. לאחרונה בלי קשר היא מתחילה ממש להתחבב עלי מחדש ממש כמו פעם, מסיבה לא ידועה. אני מניח שגיליתי את המוזיקה שלה מחדש. אני לא יכול לשמוע בימים האחרונים את הרמיקס ל- "Birthday Cake" עם כריס בראון, ואת "Red Lipstick" ועוד כמה שכנראה ישארו לעד השירים היותר טובים שלה. לפחות לטעמי.


מלכת העולם בצילומים ל-"Bazaar"
מריהאנה לא שמענו מוזיקלית כבר מאז "The Monster" של אמינם (כי אף אחד לא באמת מחשיב את הפדיחה עם שאקירה נכון ? )שם היא התארחה והביאה את השיר ביחד איתו למקום הראשון בטבלת ה-100 החמים בבילבורד, המצעד הכי נחשק באמריקה שמשקף ללא צל של ספק את מצב השיר בארה"ב. אהדת הקהל, הורדות, צפיות, השמעות ברדיו וכ'ו.
ריהאנה היא האמן שהכניס הכי הרבה להיטים למקום הראשון בפרק זמן הכי קצר. השוותה שיא למדונה (לא כולל שיתופי פעולה) ונמצאת בראש הטבלה לצד אגדות פופ אחרות כמו מייקל ג'קסון, הביטלז, מאריה קארי ועוד.


מלכת העולם בצילומים ל-"Bazaar" מלכת העולם בצילומים ל-"Bazaar"


ריהאנה צפויה לחזור בקרוב עם אלבום חדש. באלבום החדש טרם יש יותר מדי פרטים, ובטח שלא פרטים על קולגות מרכזיות בתעשייה שבחרו לעבוד איתה. כנראה והכל בשלבים מאוד התחלתיים. דיבורים חזקים החלו על אלבום בנובמבר, כמו שתמיד הבחורה עשתה (עד שנה שעברה שבו שברה לראשונה את הרצף אחרי ארבעה שנים רצופות עם אלבום בכל שנה בנובמבר). נודע כי גריימס (זמרת אלטרנטיבית) הכינה עבור ריהאנה כמה חומרים, אך הצוות של ריהאנה דחה אותם. גריימס אמרה שרוב הסיכויים ותשתמש בחומרים האלו בשביל האלבום הפרטי שלה.

                                   מלכת העולם בצילומים ל-"Bazaar"

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה