יום חמישי, 5 ביוני 2014

אזליה בנקס חוזרת, גריימס כתבה לריהאנה אך זה נפל, לילי אלן בשיר חדש, לנה דל ריי בסינגל חדש!

אזליה פרסמה את התמונה באינסטגרם ורשמה "מתוק"
אכן. אכן. 
אזליה בנקס חוזרת, ובגדול! לסינגל החדש\פרומו החדש יקראו "Wallace", והקליפ שלו מצולם ונערך בדיוק בימים אלו.
היא פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה הצצה לקליפ, לא מרשימה במיוחד, אבל רק לראות אותה מחייכת, על המסך הזה, גורם לי להרגיש תקווה לגבי הקליפ העתידי, כי עד כה, היא אף פעם לא אכזבה אותי בקליפים.
בנוסף, שומעים ממש קצת את השיר ברקע, קשה להעריך, אבל אני מריח פה משהו שאני באמת יאהב, ואני כבר פתחתי ציפיות!
לצפייה בסרטון, לחצו כאן. 
נאחל לאזליה, שאכן בין הראפריות המוכשרות ששמעתי, ובין הטובות כיום לצד ניקי, שתפרוץ, ותצליח עם השיר החדש, כמו שהצליחה לפני כמה זמן עם "212" שהיה להיט היסטרי בזמנו.





___________________

בתמונה: גריימס, וריהאנה,
בהופתעה של גריימס
לפני כמה חודשים.

גריימס כתבה לריהאנה שיר או כמה, וכנראה לאלבום שלה, אך ע"פ מה שהיא אמרה, כנראה וזה לא עבר בסוף את הקאטים לקראת האלבום. את כל זה היא צייצה בחשבון האינסטגרם שלה, ובנוסף, אמרה כי זה ממש שונה מהסגנון ה-"גריימסי" הסטנדרטי. כלומר, משהו שונה.
גריימס גם ככה הכריזה לפני שנה+ שהיא עובדת על אלבומה החדש, והוא יהיה יותר שונה ממה שהיא עשתה קודם כל. "רגטון אפל" = היא אמרה.
כנראה שהיא תשתמש בשירים האלו לאלבומה המיוחל שעתיד לבוא בקרוב (נקווה)











___________________


לילי אלן, בשיר חדש בשם "Bass like home", שנשמע כמו משהו שקלווין האריס או אביצ'י הפיקו. ופייר? זה נשמע ממש אבל ממש מעולה. בזמן האחרון יוצא לי לשמוע המון אנריליסיים (שירים לא רשמיים, שהיו אמורים להכנס לאלבומים מסויימים של אמנים מסויימים ולא נכנסו לשם מכל מיני סיבות) וכנראה, שהשיר הזה היה צריך להיות ב- "Sheezus" וזה ממש, אבל ממש מצער אותי, ששיר כזה טוב, שונה ממה שהיא עשתה, ואפילו עם פוטנציאל להצלחה - לא מצא את עצמו לאלבום בסופו של דבר.
לפחות זכינו לשמוע את זה. אני מת על זה! והלוואי והיא תעשה עם זה משהו בעתיד. או בהווה. 


___________________


לנה דל ריי בסינגל חדש, ומוצלח! האלבום "Ultraviolence" יוצא ממש בעוד כ-שבועיים, ועת כה, יצא סינגל שני בשם "Shades of cool" וסינגל ראשון בשם "West coast" שהגיע למקום ה-17 בטבלת הבילבורד בבכורתו (שזה ממש מעולה) ויצא אחרי שבוע מה-HOT 100 כי לא קיבל מספיק תמיכה. הרדיו לא השמיע אותו (כי הלייבל שלה לא שלח אותו לרדיו) והוידאו כמובן יצא רק אח"כ והגיע לטלויזיה, שגם שם, הוא לא קיבל כ"כ פרומו מכווןן והנתונים לא היו כאלו מזעירים גם קודם לכן. ובנוסף, ההורדות נחלשות, מין הסתם. ועכשיו, לסינגל השני, "Ultraviolence" - הסינגל השלישי מהאלבום, שהגיע רק אתמול, כמה שעות אחרי ששוחרר רשמית, למקום הראשון באייטונס, ודחק את "Fancy" ואת "Problem" אחורה. (יש!)
המעריצים, עם זאת, מאלו שאני באופן אישי מכיר, לא לקחו התלהבות גדולה מהשיר עצמו. בעיניהם זה טוב, אך לא מספיק. ואולי באמת עם הזמן, זה יגדל על כולנו.
נאחל בהצלחה ללנה דל ריי עם הסינגל החדש, ושימשיך איך שהוא התחיל! 

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה