יום שני, 2 ביוני 2014

שיר חדש לסיה + דליפה חדשה למיילי סיירוס + מיילי סיירוס כותבת אלבום חדש עם Flaming lips.

מיילי סיירוס אמרה כי היא כותבת שירים חדשים לאלבום חדש עם "Flaming lips", להקה שהורכבה בעבר מיותר משתתפים ומכילה כיום חמישה בסה"כ.
מיילי אמרה כי זה עתיד להיות עמוק. הוסיפה כי הם מוזיקאים אמיתיים, ומדברת על כמה מדהימה החוויה יכולה להיות.
כמובן, שזה נורא מעניין, בלהתחשב בעובדה שהם עושים דברים מאוד מגניבים, וכשזה יגע בשגעון של מיילי, סביר להניח שהתוצרים יהיו מעולים ואף מרשימים! אני בעד. הם עבדו גם עם קאשה, ואני מאוד התרשמתי ממה ששמעתי. אם אתם רוצים גם אתם להתרשם, לחצו כאן.
חוץ מזה, שדלף לפני כמה שעות שיר חדש שלה, שהופק ע"י מיק מיל, וכנראה היה צריך להיות באלבום האחרון שלה "Bangerz" אך לא מצא את עצמו בסופו של דבר עובר את הקאט האחרון כנראה אל האלבום עצמו.
נורא חבל. ממה שאני מזהה, זה היה יכול להיות שיר גדול. הוא ממש מעניין, ולטעמי הוא היה יכול להחליף כמה רצועות לא הכי נחוצות באלבום. אין ספק שהיה יכול לצאת מזה משהו ממש טוב, ואל תשכחו, שזה דמו, שדלף, הוא בכלל לא גמור - אז אם זה ישמע לכם ככה, תדעו שזה מצב לגיטימי. לשמיעה:
______________

סיה, משחררת שיר חדש, כפי שהבטיחה, והוא כנראה והסינגל השני האלבום. את דעתי הסופית על השיר לא הצלחתי לגבש גם אחרי כמה שמיעות, וכנראה שגם לא אצליח בשמיעות הקרובות.
אז אתן לכם הפעם לבוא בגישה אוביקטיבית אל השיר, ואת דעתי כנראה תשמעו בהמשך. אם תראו פרסומים עליו, תבינו שאני אוהב אותו, אם זה יהיה האחרון, תבינו שלא התחברתי. זה מרשים, כן. היכולות הווקליות שלה מדהימות, אין לי מושג למה זה פחות עובד לי כרגע מבחינת שיר, אבל נתן לזמן לעשות את שלו ויכול מאוד להיות שהוא יתחבב עלי יותר בהמשך ויגדל עלי.
לשמיעה:

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה