יום שישי, 20 ביוני 2014

הסינגל הבא של קייטי פרי + ניקי וצ'ארלי XCX עולות במצעדים

קבלו במחיאות כפיים, את הסינגל החדש של קייטי פרי: "This is how we do".
בזמן האחרון עלו שמועות על צילום קליפ חדש לסינגל חדש. השם כבר היה כמעט ובאוויר: "Walking on air" או "Ledendary lovers" היו כאופציות.
סיבות: שניהם טובים, אחד היא הבטיחה שהיא תוציא כסינגל במהלך השנה, והשני היווה פרומו בעבר כמו "Dark horse" וגם אותו בסופו של דבר היא הוציאה כסינגל.
אבל אני לא חושב שמישהו ציפה ל- "This is how we do".
הצוות של קייטי בקליפ פרסם ברשתות החברתיות השונות שהם נמצאים על הסט של הקליפ ל- "This is how we do"
כלומר: כנראה ומדובר בשיר הנל.
בחירה שאני באופן אישי אפילו לא חשבתי עליה, כי די הייתי נעול על השניים שציינתי למעלה, אבל הבחירה היא מעולה כשאני חושב על זה עכשיו. הסאונד הזה יכול לתפוס מעולה. הוא גם שיר נורא כיפי ולא מתיימר להיות משהו מיוחד. הוא מאוד עדכני ומאוד טוב. אני אוהב אותו ובעדה הפעם בבחירה הזו, כנגד הבחירה הקודמת שהייתה די לא טובה לדעתי וגם ההצלחה של "Birthday" דברה מבעד עצמה. אומנם היא לא כ"כ נכשלה בבילבורד, אבל אפילו השיר לא מכר יותר מ-500 אלף עותקים בארה"ב, כשקולגות אחרות שלה עושות את זה בשבועיים, והוא בחוץ כבר יותר מחודשיים.



___________________


ניקי מטפסת עם הסינגל החדש שלה "Pills n potions" ממקום 43 למקום 24 בבילבורד. בעוד כ-עשרה ימים היא כנראה ותופיע עם השיר ב- Bet Awards, טקס שבו היא לוקחת חלק באופן די קבוע. לאחר מכן, היא תופיע בתחילת יולי בפסטיבל ה-"Roots" וכנראה והשיר ימשיך לצמוח. רק נקווה שלא יפול בשבוע הקרוב בבילבורד.
צ'ארלי XCX גם היא ממש מצליחה עם הסינגל החדש שלה "Boom Clap" שמהווה פס-קול לסרט החדש "אשמת הכוכבים" שעשה כבר בכורה בעולם ובישראל בפרט. הסרט מתבסס על הספר המצליח, ועושה רושם שהוא נותן פיד-בק מעולה לשיר החדש של צ'ארלי, שקפץ כ-40 מקומות בשבוע האחרון היישר אל המקום ה-29 בבילבורד. מטורף. בלהתחשב בעובדה שצ'ארלי מעולם לא הצליחה במצעד הזה עם סינגלים עצמאים שלה (היא הצליחה עם "I Love it" של איקונה פופ ו- "Fancy" של איגי אזליה, אך לא עם סינגל סולו)

נאחל בהצלחה לשתיים, שהן בין האמניות האהובות עלי בתעשייה. ברכות לאיגי אזליה עם "Fancy" (בשיתוף פעולה עם צ'ארלי XCX) על שמירתה על המקום הראשון שבוע נוסף, ולאריאנה גרנדה עם "Problem" (בשיתוף פעולה עם איגי אזליה) במקום השני.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה