יום חמישי, 3 ביולי 2014

אריאנה גרנדה - הכוכבת הגדולה של 2014 עד כה!





אריאנה גרנדה בהתחלה הצטיירה לכולנו כחיקוי לא מעניין של מאריה קארי - אך עדיין, להשתוות באיזו שהיא דרך אל מאריה זה כבר טוב. לא?
זה התחיל בשנה שעברה, כש- "The Way" פצח אל התעשייה ואף הגיח בסופו של דבר לעשרת השירים המובילים בארה"ב ע"פ טבלת הבילבורד! השריקות קצת הזכירו לכולנו דפוסים די דומים של הדיווה של הניינטיז.
אריאנה מכרה מעל 150 אלף עותקים באמריקה רק בשבוע הראשון עם אלבום הבכורה שלה שאותו ליווה "The Way" כסינגל בכורה.
לאחר מכן, הסינגלים שיצאו אז הראו פשרה כלשהי שנתנה לקהל להניח כי היא כנראה ותהיה תופעה חולפת, או סתם "צל פופי בצלם נשי" בביצה לצד הקולגות לתואר שעדיף שלא אזכיר את שמם כי אני אוותר על לקבל איומים על חיי הפעם ממעריצים פנאטים זועמים
image
אז איפה היינו.. מארי.. אריאנה, סליחה.
אז אריאנה בסופו של דבר לא ספגה התלהבות כ"כ גדולה מהקהל באלבום הראשון.
האם להיעלם לתקופה ולפצוח בקאמבק ענק, או לא לחכות יותר מדי וכבר להתחיל תקופה חדשה?
כנראה שאריאנה בחרה בדרך השנייה, שהתאימה לגמרי למה שהיא באמת הייתה צריכה לעשות כדי לעלות לטופ מחדש.
"Problem" בשיתוף פעולה עם איגי אזליה, שבדיוק התחילה לצבור תאוצה לאט לאט בתחילת 2014, התחיל כסמאש רציני והפך להיות בין הסינגלים המוכרים ביותר אי פעם בשבוע הראשון שלהם אצל נשים. מקום אחרי "Born this way" של ליידי גאגא. מכובד, מכובד. כ-440 אלף עותקים רק באמריקה בשבוע הראשון וכניסה ישירה אל המקום ה-3 בבילבורד. מכובד, מכובד. (שיאו בטבלה = מקום שני, אחרי "Fancy")
השיר לא דעך. המכירות שלו אומנם לא יכלו להתחזק יותר מדי, אך נשארו די יציבות לאורך תקופה. אחרי חודשיים וכמה ימים בודדים, מכר השיר מעל 2.1 מיליון עותקים רק באמריקה. זה מדהים! אני רואה אותו לגמרי עובר את ה-3 מיליון, על אף שאתמול כבר חלה הירידה של השיר בטבלת הבילבורד, מה שאומר שהשיר מתחלש באייטונס, וברדיו. (מיקום נוכחי בבילבורד = שלישי)
אריאנה לא מבזבזת זמן וכבר מכריזה על סינגל חדש בשם "Break Free" עם המפיק המוזיקלי היוצלח Zedd שהפיק לליידי גאגא את "G.U.Y" (שלא הצליח................................ אבל הוא עדיין שיר אלוהי אוקי !?) והפיק את "Clairty" שהוביל לפריצה-הלא פריצתית של Foxes, הזמרת. "Stay the night" עם היילי וייליאמס, הסולנית של "Paramore" - להקת הפופ פאנק המצליחה, וכ'ו.
היה ברור שהשיר יכלול נגיעות טכנו, וכך היה. קיבלנו שיר שמתחיל נורא מגניב, מתמשך אל בתים עדינים של אריאנה לצד ביטים כיפים וזורמים, אל הפזמון המפציץ, העוצמתי והאנרגטי שאותו היא סוחבת עם היכולות הווקליות המדהימות שלה. הפזמון מזכיר לי קצת נגיעות של הדיסקו בשנות ה-90. שילוב אדיר? כן. הביצוע לא אדיר כמו שהוא היה יכול להיות, ע"פ ההצצה וע"פ הציפיות, כי בכל זאת, כששמים את הפזמון המושלם לצד הבתים שסה"כ היו די חמודים - יש פער שדי נשמע לאוזן. לפחות אצלי. אך זה עדיין שיר ממש אבל ממש טוב. אני מאמין בו. ואני מקווה שהוא יצליח. יש לה את התמיכה שלי! השיר נגמר מעולה, בדיוק כמו ההתחלה. אני אוהב את הביטים האלו. ממש.
הקליפ עתיד להיות בסגנון "מלחמת הכוכבים" לדבריה, ועתיד להשתחרר בקרוב. רק נקווה שלא תעשה את טעות ה-"Problem" (לשחרר ליריקס וידאו הרבה זמן לפני הוידאו, שנראה ממש אותו דבר ולא בדיוק שינה או עורר משהו בציבור)
השיר החדש "Bang Bang" בשיתוף פעולה של אריאנה גרנדה וניקי מינא'ז אצל ג'סי ג'יי, כסינגל בכורה מהאלבום החדש והשלישי של ג'סי - עתיד לצאת בעוד כ-26 ימים. כלומר, סוף החודש (29.7) - השיר לדבריהם הוא משוגע, עתיד להיות להיט חזק, ומבטיח. אנחנו מחכים.
(הנה מאריה, מישהי ממשיכה אותך! את לא צריכה להיות עצובה כי לא הולך לך עם האלבום האחרון.... בלשון המעטה)

סתם, אין ולא יהיה מעלייך. דיוות הדיוות!


אז "Break Free" יצליח כמו "Problem"? פחות? יותר? בצורה זהה? ובכן, איני יודע, ודי מעורפל להשיג השגות כעת בנושא, אבל אני מאמין שהוא לא יצליח כמו "Problem" - אך עדיין יהיה שינוי מרענן מהחומרים הדי משעממים של האלבום הקודם, שבדומה לקהל, לא הלהיב אותי בשום צורה.
image

לשמיעת הסינגל החדש, "Break Free" של אריאנה בשיתוף פעולה עם זד:

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה