יום רביעי, 30 ביולי 2014

Bang Bang כובש את העולם ואת ארצות הברית!

Bang bang שוחרר רק אתמול וכבר עם מעל 2.5 מיליון צפיות ביוטיוב וזה רק אודיו. השיר במקום ה-1 באיטונס כבר מאתמול ומוביל על האחרים ביותר מ-60% פער שזה אדיר. בנוסף, השיר כבש את המקום הראשון בכ- 20 מדינות!
לא רק זה - מוכנים להפתעה? השיר עתיד לנחות בשבוע הבא בין המקום הראשון למקום השלישי במצעד הבילבורד! מצעד הבילבורד הוא המצעד האמריקאי הכי חשוב שבעצם מראה מדד פופולאריות רלוונטית של שיר. השיא של ניקי לדוגמה הוא עם "Superbass" שהגיע למקום השלישי, ו- "Badrock" שלה עם עוד כמה ראפרים מהלייבל שלה "YMCMB" שהגיע אל המקום השני. ניקי לעולם לא נגעה במקום הראשון או הגיעה עם סינגל עצמאי למקום השני - כבר היא עתידה לשבור שיא. אז כל מעריצי ניקי מינא'ז יכולים לשמוח בשבילה. כנ"ל לגבי אריאנה, שהגיעה אל המקום השני בשיא שלה עם "Problem". ג'סי ג'יי בכלל צריכה לשמוח, כי כבר תקופה ארוכה שהיא מצליחה רק בבריטניה ולא מתקרבת לארה"ב, ועכשיו, היא בשלישיה, עם שתי הזמרות החמות הללו.
השיר עתיד למכור בסביבות ה-400 אלף עותקים בשבוע הראשון, אבל זה דינמי, וזה כמובן יכול להשתנות. זו רק השארה, ורק בשבוע הבא נדע כמה השיר מכר באמריקה ובעולם.
לשמיעת השיר:

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה