יום שבת, 2 באוגוסט 2014

ביקורת על שירים חדשים: סוף חודש יולי (אזליה, ניקי, ליידי גאגא)

Heavy metal and reflactive:

שיר אדיר. ביט אלוהי. הפקה אדירה. היא נשמעת כמו אל. ואני מאוהב בזה. הדבר היחיד שמפריע לי בשיר הזה - וגם הוא לא כ"כ מפריע, זה העניין שלא קורה כלום: ואני אסביר. השיר לא מתפתח. אין לי בעיה שאין פה פזמון ברור, ושזה מאוד מתמשך ובלי מבנה סטנדרטי - זה לדעתי מה שהופך את השיר הזה לקסום. אבל אני חיכיתי לרגע שיא. רגע כזה שיגרום לי לומר "דאבל ואו" במקום "ואו אחד" - ועדיין, אני ממש מוחא לה כפיים על הדבר הזה. מרוצה ממנה מאוד, ואם האלבום יהיה ברמה של זה או ברמה של סינגל הבכורה (יאנג ראפנזל שיצא לפני שנה) - אני חושב שהאלבום יהיה יצירת אומנות.

____

Bang Bang:

שיר ממש כיפי. זורם. חמוד. הוא אחלה ממש! האמת שלא קל לתת לשלושה אמניות גדולות להחזיק שיר אחד - והן עמדו בזה מעולה. לא פנומנלי או יוצא דופן: אבל גם שירים כאלו זה אחלה.
אריאנה מוסיפה רק ווקאל. הבית שלה די לא זז, אבל זה היה די ברור. היא ווקליסטית בנוסף לג'סי, וזה שיר של ג'סי, אז לתת לאריאנה עם הקול הענק חלק גדול בשיר זה קצת "לירות לעצמך ברגל" ולתת למישהי במה יותר גדולה ממך.
הבית של ניקי ללא ספק עושה את השיר. מעבר להערצה שלי אליה - כי באמת אני לא רואה את השיר הזה בלי הבית שלה. הוא פשוט מצויין. אני אוהב את המהירות, אני אוהב את הקול שלה, ואני אוהב את זה שבסוף היא אומרת "Bang bang". ג'סי נשמעת מעולה. בסה"כ אני די מרוצה. עוד יותר שמח לראות את השיר ככה מצליח בעולם ובאמריקה - אחרי תקופה רצופת כשלונות של ג'סי בעולם ובארה"ב.


____

Anything goes:

השיר הזה אסון. באמת שאני לא אוהב את זה. אין לי בעיה עם ג'אז- אני דווקא אחלה לגמרי עם איימי ויינהאוס - אבל לפחות המוזיקה שלה יותר מעניינת. משהו בה יותר מוזיקלי. פחות מתיימר מזה.
מה שאני באמת אוהב בקליפ הזה זה את הקול שלה. היא מוכשרת ברמות וזה אין ספק - אבל, אני לא יכול לאהוב את השיר הזה. ונתתי לו כמה הזדמנויות. גם את קליפ עצמו אני לא אוהב. בכלל. לא מאוכזב - כי ציפיתי לחומרים כאלו מההודעה שהם יעבדו ביחד על אלבום, אז אני חושב שאני בסדר.

____



אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה