יום רביעי, 20 באוגוסט 2014

ניקי מינא'ז משחררת וידאו חדש: "Anaconda"

"Anaconda" הוכרז כסינגל במפתיע בסוף חודש שעבר, ועורר סערה ציבורית עקב העטיפה הפרובוקטיבית שלו, שאח"כ, היוותה השראה והפכה למשהו ויראלי בקרב מפורסמים רבים כמו קארה דה לווין, מיילי סיירוס, סם סמית', קייטי פרי שצייצה על כך, ריטה אורה שפרסמה על כך וכ'ו - השיר הצליח להגיע למקום ראשון ב-11 מדינות באייטונס כולל אמריקה בזמן שהסינגל הקודם בקושי עשה בשלושה מדינות ואמריקה לא הייתה בינהם, לקבל תמיכה חזקה ברדיו פי 2 מהסינגל הקודם שקיבל פחות כ-חצי ממנו ביום הראשון ובכלל, במכירות שהוא מכר 141 אלף עותקים בשבוע הראשון בזמן שהקודם מכר בסביבות ה-75 אלף (באמריקה בלבד) - בקיצור: Anaconda הצליח יותר וזו רק תחילת דרכו. אפילו הבכורה שלו הייתה חזקה יותר מהשיא של Pills n potions ( אנקונדה נחת במקום 19, פילס הגיע בשיא למקום 24 בבילבורד האמריקאי) - ולכן, השיר הזה כבר הביא את ניקי לגל מאוד גדול של ציפייה כלפי הקליפ שציפו לו כבר אחוזי צפייה גבוהים והמון המון דיבורים חמים עקב תסמיני הפרובוקציה שריחפו כמשהו השערתי בהתחלה בימים שכולנו חיכינו לקליפ.



והנה, היום, 07:00 בבוקר (הוא באוויר כבר 12 שעות וחצי) והוא כבר קיבל 3.4 מיליון צפיות וזה רק גדל! בשעות האלו הקליפ עתיד לקבל עוד המון צפיות כי עכשיו באמריקה בוקר. תחשבו שהשיעור עומד על כ-7 מיליון צפיות ביממה, שזה מדהים! "Break Free" של אריאנה עשה 3 מיליון ביום, "Black Widow" של ריטה ואיגי עשה 2.4 ביום, This is how we do עשה 12 מיליון בשבוע (ניקי עתידה כנראה לעשות כחצי מזה, ואף יותר, ביום). (כן, לא אזכיר את טיילור שעשתה משהו כמו משהו כמו 7 מיליון ביממה, עדיין, זה היסטרי! ניקי מפציצה)



דעתי על הקליפ? ובכן. מהרגע ששמעתי על הבמאי של הקליפ ידעתי שזה יהיה היסטרי. זה אותו במאי של "The Boys" של "Freedom" ושל "I Am Your leader" - הקליפים היפים ביותר של ניקי לטעמי (לצד עוד כמה כמובן כמו Stupid hoe, Lookin ass nigga וכו) - אבל "The Boys" הוא הפייב שלי מבחינת קליפ אצלה - והיא פשוט יצרה פה משהו שהעלה את הרף ולא נפל ממנו בכלל! קליפ צבעוני, כיפי, זורם, פרובוקטיבי, סקסיסטי, שוטים חדים וכיפים, סצנות מעניינות מבחינה ויזואלית - נכון, אין עומק. בשום קליפ של ניקי עד היום אין עומק לטעמי. לפחות לא ברמה של סטנרדטים שאני מגדיר "עומק" - וזה בסדר. אני מאמין שכשהיא תרצה לייצר עומק בקליפים, היא תעשה את זה, כי היא שחקנית אדירה, אישיות יצירתית ואישה שיודעת יפה מאוד לנהל את כל העניין. אומרים שהיא פשוט ידעה איך אנקונדה יראה לפני שיצא וככה היא תכנה אותו בדיוק, ככה היא רצתה שהוא יהיה. אני חושב שיש כמה חלקים ממש קטנים בקליפ שההבעות פנים שלה קצת מיותרות, שהיא בקושי מזיזה אותם, אבל אין לי תלונות לגבי זה. התלונה היחידה שיש לי, זה הקטע הסופי, שיכל להיות הקטע הכי אייקוני בקריירה שלה - פאקינג לאפ דאנס על דרייק: אבל זה לא נעשה טוב. הרעיון? אלוהי. הם נראים? כמו אל ואלה: הביצוע? פחות. יותר שוטים מהצדדים, יותר שוטים מקרוב, יותר שוטים מסביב - היה עושה את העבודה. מה שגם זה נראה ממש דרמטי עם התאורה והכל - והשיר בדיוק ההפך מזה. הוא הכי קליל וכיפי שיש. זה היה אמור להיות יותר צבעוני, פחות דרמטי, יותר משוגע ויותר נועז - אבל בסה"כ אני בסדר גמור עם זה. הסצנה האהובה עלי היא ללא ספק הסצנה שבאנימציה למעלה: כשהיא בבגד ים הורוד הזה עושה כושר - אייקוני בטירוף. גם החלק למעלה עם הכסאות: אדיר. פשוט אדיר. היא נראת מדהים ואני מת על השיער שלה שעף ככה ברוח. כנראה שלהסתובב הרבה עם ביונסה עשה לה טוב!

כן, התרשמתי כ"כ מהקליפ, ובשבוע הבא (עוד ארבעה ימים) היא עתידה להופיע עם השיר הזה בטקס! הופעת סולו ראשונה של ניקי ב-VMA. זה הולך להיות היסטרי. מוכנים?!



(קרדיט לניקי מינא'ז ישראל על האנימציות)

5 תגובות :

  1. אמיר אני המעריצה הסודית שלך ואני פה לומר שאני אוהבת אותך

    השבמחק
  2. טעית, המקום הכי גבוה ש-Pills n Potions הגיע ב-Billboard הוא 24 ולא 22...

    השבמחק