יום שישי, 15 באוגוסט 2014

הפיצול של איגי אזליה

איגי אזליה שחררה לראשונה את עטיפת הסינגל של "Black Widow" לפני כ-חודש. העטיפה לא השאירה הרבה מקום לדמיון, וישר אנשים התחילו לקשר זאת לסרט "Kill Bill" ושאלו את זה קשור. אם זה בהשראה. איגי, הראפרית שכבר לקחה השראה מהסרט "Clueless" לקליפ הקודם שלה "Fancy", כנראה לא הכי רצתה להודות שהיא לוקחת השראה מעוד סרט לקליפ החדש שלה, והכחישה את זה. איך? הנה:

"רק קונג פו סטייל" - ומה "Fancy"? אני יודע.. "High School Style" - ובכן, מספיק ודי. (קרדיט לניר ולדוד חברי הטובים מאוד מאוד)
ואז, כבר תמונות החלו לצוץ מהסט. איגי וריטה בתלבושות צמודות נורא, חרבות.. מתקרב, מתקרב לסרט קיל ביל? כן, ועוד יותר אפילו, כשהשחקן בסרט אפילו בא לשחק גם בקליפ שלהן! מה קורה פה? רק איגי יודעת. פרובוקציה? אולי. אבל אני לא חושב שהיא מספיק מתוחכמת בשביל לעשות את זה. (בלי להעליב כמובן)
כולם בציפייה לקליפ, כולם מחכים לו בקוצר רוח, והנה, ב-13.8.14 - הקליפ יוצא. בשעה 19:00 בשעון ישראל. ו.. הדימיון חורט הפעם יותר ויותר. כשיש אפילו סצנה שמבוססת על הסרט עצמו (אחת מכמה שהיו בקליפ) שלה מתאמנת אצל המאסטר (או מה שהסיני החמדמד בסצנה הראשונה לא יהיה. או קוריאני. או יפני. או ואט אבר) ואח"כ נוקמת ורבה עם נינג'ות או מה שזה לא יהיה. רק שהפעם, לקחה את חברתה ריטה, שבכל זאת, היא לא יכולה להילחם לבד, כי היא עדיין לא הדמות הראשית בקיל ביל (NO SHADE NO SHADE) שיכולה להביס כמות גדולה יותר לבדה, אבל נו טוב, זה קליפ, היא תהיה חייבת לשתף אותה בלחימה לא? הרי זה רגע השיא בקליפ.
אחרי כל זה, איגי עוד אמרה בראיון שהיא כן לקחה השראה. בסרטון הנ"ל תוכלו לצפות בזה (קרדיט לאיליקאיטלייקאיט):



פיצול אישיות? חוסר החלטיות? הכחשה? ניסיון ליצור רעש ולעשות מיני-שערורייה? משהו שלא תוכנן תחילה ולבסוף השתנה בהתאם לסיפור? בזה עדיין אין לי מושג באופן אישי. אבל - עשתה את הפדיחה.

3 תגובות :

  1. כתבה מדהימה, ראפרית פח.

    השבמחק
  2. מסכים^. סתם זמרת של להיט אחד (שגם הוא לא בזכותה). הכתיבה שלך ממש מעולה, אתה רושם ברמה ממש גבוהה. באמת שפשוט כיף לי להיכנס לפה פעם ביום ולקרוא את מה שאתה רושם.
    תודה.

    השבמחק
  3. תודה רבה לכם! הכי כיף לשמוע פרגונים...

    השבמחק