יום שלישי, 5 באוגוסט 2014

הסינגל החדש של ניקי מינא'ז מצליח יפה בעולם!

בשונה מ-Pills n potuins שהצליח להביא הצלחה פושרת מאוד לניקי - במיוחד כשהוא מהווה סינגל בכורה מאלבום חדש, מצליח השיר "Anaconda" להביא הישגים יותר יפים לניקי.
השיר קיבל 5M ברדיו הכללי בארה"ב. לשם השוואה. "פילס" קיבל רק M2.8, שזה די מעט. Problem של אריאנה גרנדה לדומה קיבל 5-6M ברדיו הכללי בארה"ב וזה שיר ממש חביב על הרדיו ובכללי שיר שנורא הצליח - מכאן ניתן להסיק שדווקא הוא סחב מצויין ביום בכורתו ברדיו.
השיר נכנס למקום 1 באייטונס ב-11 מדינות בינהן ישראל וארה"ב. בנוסף, השיר ירד לכמה שעות למקום השני בשני הארצות, וחזר מייד לאחר מכן שוב למקום ראשון בשני הארצות. כעת, הוא מקום ראשון בשמונה ארצות, כי שלושה כבר ירדו - וזה מצויין, כי כבר עבר יום וזה שהוא נשאר יציב עדיין בארה"ב כבר אומר המון.
לכן, ניקי היא האמנית הראשונה בהיסטוריה להכניס שיר ראפ סולו למקום הראשון בארה"ב באייטונס, בכך שברה שיא נוסף.
השיר עתיד למכור כ-140 אלף עותקים בשבוע הראשון, להערכתי. פילס לצורך השוואה מכר כ-70 אלף עותקים בשבוע הראשון בארה"ב. אנקונדה עושה כמעט כפול.
בנוסף, עדכוני הרדיו שלו גם כמעט כפולים משל פילס.
פילס נכנס למקום ה-44 בבילבורד, כנראה ואנקונדה עם נתונים והישגים יותר גבוהים, יכנס למיקום יותר גבוה בבכורתו. השיעור שלי עומד על סביבות ה-25, שאם היא תמשיך לקדם טוב משם הוא גם יוכל להכנס אולי לעשיריה, ובכך להפוך ללהיט באמריקה, מה שלא הצליחה לספק כבר כ-שנתיים מאז Starships.
השיר מדהים. אני באמת קיבלתי כל מה שרציתי לקבל ממנו. הוא מכיל המון. המון ממנה. השגעון שלה, לצד החוש המוזיקלי שאני אוהב שהיא דשה בו. הטכניקה והמקצועיות, לצד החופשיות לעשות בשיר מה שהיא רוצה ולעשות שיר כהוות נפשה - ניקי שחקה אותי. לטעמי לפחות, זה בין הדברים שאני יותר מגאה בה שהיא עשתה. אני מאוהב בברידג' (החלק שבא לפני הפזמון, הראפ המהיר) ואני מת על מה שבא אחרי הפזמון (OMG.... כן, אייקוני) בתי הראפ קולחים, אינסטרומנטל (מנגינה) נהדרת. הפקה אדירה, פזמון אדיר - עבודה מצויינת.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה