יום שלישי, 2 בספטמבר 2014

לנה בהצהרה: "אני לא מוכרת את האלבום"




לנה בהצהרה רשמית: " אני לא מוכרת את האלבום. אני חתומה בחברת הקלטות שהיא מוכרת את האלבום אני לא צריכה לעשות שום כסף. באמת שזה הכי פחות אכפת לי" 
ובכן, אחת המטרות בלהוציא אלבום זה להביא אותו לידי ביטוי בצורה הכי אומנותית שאפשר, אם לא עושים את זה מסחרי בכל אופן. לנה, זה לא סוד, שחררה את האלבום לאוויר. שלחה כארבעה שירים לרדיו והוציאה אותם כסינגלים, ולא עשתה איתם יותר מדי. חוץ מלהוציא קליפים לחלק (וקליפ די עלוב לטעמי לאחד השירים שהוא Ultraviloence), לשלוח אותם לרדיו ולהופיע בפסטיבל הגלאסטנברי ולצאת לטור - היא לא עשתה כלום. שום ראיון, שום פרימיירות מיוחדות, שום הופעות קידום טלוויזיוניות או כאלו מחוץ לטור, כלום. 
פעם מלכה, תמיד מלכה? לנה דל ריי בתקופת הזוהר. 

אני לא יודע מה עובר לה בראש. אני לא יודע מה היא חושבת לעצמה. אף אחד לא ביקש ממנה להתמסחר או לנסות לעשות כסף, אבל להראות טיפה השקעה אומנותית כפי שעשתה בתקופת "born to die" לא תזיק. קצת אש בעיניים של אמנית, ולא של זמרת שסה"כ חתומה באיזו חברת הקלטות ולא צריכה לעשות משהו. או איך שהיא מצטיירת או מתיימרת להיות בפני עצמה. אמירות כאלו לי באופן אישי עושות די רע כלפי האמן, ואני באמת חושב שעוברים עליה כ"כ הרבה דברים והיא פשוט חייבת להתאפס על החיים שלה ולחזור בעוד שנתיים עם אלבום שאותו היא לפחות תקדם ותראה פן אומנותי. לא חייב לקדם של לחשוב מה להוציא כסינגל ומה לא, לחשוב מה לשלוח לרדיו ומה לא, פשוט להיות אומנותית יותר. להיות אמנית יותר. להזכיר לכולם למה התאהבו בך. אני חושב שזה יעשה את העבודה. האותנטיות, זה הכל. 

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה