יום רביעי, 3 בספטמבר 2014

המלצת הפרופסור - הכירו את פאם!



הכירו את "Feeme", זמרת חדשה שעושה מוזיקת פופ אלטרנטיבית יותר, עם צלילים אלקטרונים וסאונד יותר עדכני ומרענן. צ'ארלי XCX, הפריצה החדשה לשנת 2014, ואחת מהזמרות האהובות עלי, ממליצה עליה בכל פעם. החלטתי לקחת את זה צעד קדימה ולנסות לשמוע אותה.



כאן (לחצו), תוכלו למצוא את כל השירים והטיזרים שהיא הוציאה עד כה בחשבון ה-יוטיוב הרשמי שלה. אותי תפסו כמה שירים שדווקא די מצאו חי בעיני. "Fever boy" שאותו אני שומע עכשיו. יש בו משהו מאוד מיושן, אך עם צלילים מאוד עדכניים. הניגוד הזה יוצר התנגשות מעניינת ונעימה לאוזניים. הקול הרוקיסטי שלה דואג לחספס את השיר לצד ההגשה היותר מתקתקה, שוב, הניגודיות הזו אכן יוצרת משהו די מעניין. אני לא יודע אם זה חסרון או יתרון, אבל השיר נשמע ממש כמו דמו לא גמור. יש בו עדיין משהו די בושרי, משהו פחות גמור. זה התוצר הסופי בכל אופן, וכך הוא נשמע.
עוד רצועה שדי תפסה אותי היא "High" שהיא בעצם הרצועה שתשתחרר כסינגל ב-6 לאוקטובר. אך עדיין, תוכלו להאזין להאזין לשיר בחשבון ה-Soundcloud הרשמי שלה. 


אך השיר שהכי תפס אותי, הוא "Daydreamer" כשמו כן הוא: באמת נותן תחושת חלום כזו. פופ דרים מתוק שהתוצאה שלו מאוד חביבה ודי הרשימה אותי. כל הסגנון של הקליפ, הסטייל האישי שלה, הפקות השירים, הכל מתחבר מאוד אחד לשני. כן, מי אמר שויזואליות לא משפיעה מוזיקלית? ביונסה תוכל להעיד נגדכם.

בסה"כ היא מתוקה מאוד. אני חושב שהיא לא הכי מגובשת ואני חושב שבסה"כ כל התוצרים שלה חביבים מאוד אך לא מספיקים בשביל להשיג את מה שהיא מכוונת אליו. היא צריכה יותר ליטוש. היא חייבת לתת עוד קצת מעצמה. היא בדרך הנכונה, ואם היא תמשיך ככה, היא תשתפר, היא תעניין יותר מוזיקלית, והיא תצליח לצאת ממסגרת ה-"חביב" למסגרת ה-"טוב מאוד" - זה אפשרי. אמנים עוברים שינויים מוזיקלים לטובה וזה לא לוקח קצת זמן. זה תהליך, שבסופו של דבר התוצאה משתלמת. היא נורא משקיעה בוידואים שלה וכפי שאמרתי נורא חשובה לה הויזואליות. בתור אחד שזה משהו שמאוד חשוב לו, אין ספק שזו אקסטרה חוויה עבורי. אני לגמרי בעדה, אתן לה עוד הזדמנויות בהמשך לחומרים העתידיים שלה. 

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה