יום שישי, 5 בספטמבר 2014

דבי: "איגי אזליה לא מסוגלת להרים שיר סולו לבד ולגרום לו להצליח".


בראיון ל-"HipHopDX" אמרה הראפרית דבי כי איגי לא מסוגלת להרים שיר אחד ולגרום לו להצליח מבלי שאמן אחר יהיה כלול בו. האומנם?

"הייתי רוצה לראות מאיגי כעוד אמן לבן נשי, הייתי רוצה לראות אותך משחררת להיט אחד שאף אחד אחר לא כלול בו. שום אמן. לא ריטה אורה, לא צ'ארלי XCX, אף אחד. לא טי אי, לא ד'יג'י מאסטרד. אף אחד"

היא המשיכה: " אני רוצה שיהיה להיט אחד. שיר קליט. זהו זה. את לצד ניקי מינא'ז עכשיו, למה שלא תעשי שיר בלי אף אחד? כל מה ששמענו לאחרונה זה רק שירים עם אמנים אחרים. ריטה אורה, צ'ארלי XCX וכ'ו. "

עד כה ראינו את איגי מצליחה אך ורק בשיתופי פעולה. "Black Widow" עם ריטה אורה, "Fancy" עם צ'ארלי XCX, ועכשיו: "Booty" עם ג'ניפר לופז (שאולי גם הוא עתיד להיות להיט) - האם איגי תתנער משיתופי הפעולה ותנסה להצליח בכוחות עצמה? האם איגי תצליח לייצר להיט ברמה של "Fancy" או "Black Widow" לבד? מבלי אמן אחר שישתתף בשיר? האם איגי תצליח ליצור שיר קליט שיהיה להיט מבלי להעיזר בזמרת פופ שתעשה את הפזמון במקומה? ובכן: רק הזמן יגיד.

הנה שיר אדיר של דבי להתרשמות (כי בינינו, מי מכיר אותה?):


קצת מצחיק שאמנית לא מוכרת מבקרת בכזו ישירות אמנית ראפ אחרת. לא אומר שאסור לה חס וחלילה, אני אפילו די מסכים איתה. פשוט קראתי תגובה באינטרנט שהיא די שעשעה אותי: "מתי איגי תצליח להרים להיט סולו? מתי דבי תצליח להרים להיט סולו ?!" - יש משהו גם בזה. לא ככה? 

2 תגובות :

  1. יש לה כבר להיט סולו
    וקוראים לו "Work"

    השבמחק
    תשובות
    1. אם לא נתחשב בנסיבות, השיר הזה לא הצליח. הוא לא הגיע למעמד זהב בארה"ב אפילו, הוא הגיע למקום 54 בבילבורד ונפל אחרי שבועיים, הוא היה מעניין ברדיו לשבועיים ואח"כ ירד ירידה משמעותית - זה לא תסמינים של שיר שהצליח. וכל זה קרה בגלל ההייפ של FANCY שנתן לה, כי אחרי שהיא הצליחה בכל העולם עם השיר, WORK התחיל להתנגן בהמון תחנות רדיו בעולם וגם בארה"ב לאות תמיכה באיגי על ההצלחה כי זה הסינגל בכורה שלה. אז כן, במשך שבועיים הוא נוגן הרבה ומכר כ-400 אלף עותקים בארה"ב. זה לא סינגל שנכשל. אבל כן, הוא לא להיט גם. וללא FANCY הוא היה נשאר בדיוק כמו שהוא היה עוד ממרץ 2013 ששם הוא השתחרר. רק אחרי שנה, בסביבות מאי 2014 (שנה+) הוא הצליח בלי קשר, וזו ההוכחה החותכת לכך שהוא הצליח בגלל FANCY שהצליח באותה תקופה. אחרת איך זה בא משום מקום אחרי שנה+? בכל אופן. זה עדיין לא נחשב להיט, אבל ממש היה יפה לראות איך פתאום הוא קפץ והתחיל להצליח קצת בשבועיים מבלי קידום ורק בגלל ששיר אחר שלה מצליח.

      מחק