יום שישי, 5 בספטמבר 2014

מאריה קארי ובעלה ניק קאנון מתגרשים. "אני תמיד יאהב את מאריה קארי"



מאריה קארי וניק קאנון מתגרשים. הזוג שהקסים את כולנו בשנים האחרונות, הקים משפחה לתפארת, והקסים את כל אמריקה באותנטיות שלו: מתגרשים.
השמועות התחילו לרוץ לפני כחודשיים, אך רק לפני כחודש קיבלנו הוכחות ברורות יותר לגירושם. אומרים כי הם כבר לא מסתדרים כמו פעם, אומרים כי מאריה קיבלה נורא קשה את הראיון שבו ניק מספר על כל הבנות איתן שכב (שהמון מהן כוכבות לוהטות וחמות), אומרים כי הוא משאיר הרבה פעמים את מאריה לבד עם הילדים והולך לעיסוקיו. אומרים כי הוא מעמיס על עצמו עבודה למרות שהוא לא באמת צריך כי המצב הכלכלי טוב, ואין צורך להחליפו במצב המשפחתי, שכנראה הוא היה מעורער, כי בקושי הוא היה בבית.
אומרים המון דברים, אך טרם יש דברים רשמיים מהזוג. מה שכן, ניק מאוד מאוכזב מהמדיה שמקצינה דברים, מספרת שמועות, מסלפת את המציאות, ומעצימה את הדמיון מחוץ לפרופורציה. הוא צייץ המון ציוצים בטוויטר ( ולא מובן אם זה מכוון שהוא נסער, או בגלל שהטוויטר מגביל לקצת תווים ואותיות בציוץ. נו טוב אולי שניהם)  ובינהם הוא מבקר את המדיה ואת כל אתרי הריכוליות שמנסים להרוס אותו. אך היה לו חשוב להדגיש מספר פעמים את אהבתו למאריה:

"מה שהכי מקומם אותי היה לשמוע שאנשים מוציאים דיבה על מאריה קארי. אני לנצח אהיה אסיר תודה לה על הברכה שהביאה לי. על הילדים שלי" 

"אני תמיד יאהב אותה ללא תנאים על זה כ"כ הרבה. מאריה קארי היא אמא נפלאה, ואני סומך עליה בלב שלם!" 

"אני אוהב את מאריה קארי וזה לעולם לא ישתנה"



מה יש לפרופסור (אני כמובן) לומר על זה? שבא לי לבכות אוקיי? אני כ"כ רוצה להאמין באהבה. אבל כ"כ קשה לי שאני רואה את זוגות חיי מתפרקים כנגד עיני! אני באמת אהבתי ואני יאהב אותם לנצח. הם אולטימטיבים בעיני. תמיד הם היו כה זוהרים, כה יפים. היא כ"כ אוהבת את הילדים שלה, וכ"כ חשובה לה המשפחה שלה. כל העניין עם הדיסק האחרון שהיא הקליטה את הילדים שלה ועשתה מזה שיר. אותנטי. אין ספק שעצוב לי נורא לשמוע על זה שהם התגרשו, נקווה שיחזרו. עדיין יש בי אמונה. כי כשיש אהבה, אפשר להתגבר על כל מכשול! (אני יודע שעפתי קצת מהקו המוזיקלי, אבל, אתם תסלחו לי) - אני מאמין בהם. הוא באמת אוהב אותה וממש משמח אותי לראות את כל הציוצים שלו. כמה חשובה לו מאריה, כמה השם שלה חשוב לו למרות שהם כבר לא ביחד. כמה היא חשובה לו כאמא, וכדמות שעיצבה אותו. מרגש? אין ספק. נאחל לשניים רק טוב לא משנה מה יקרה, אנחנו (ואני באופן אישי) אוהב את מאריה. מעבר לאישיות, היא אמנית מדהימה, ובין המצליחות אי פעם באמריקה ובעולם כולו. ניק בדרן אדיר, ידוען חזק באמריקה, ולא סתם הוא נחשב לאדם מאוד מפורסם שם. הוא עושה את העבודה שלו כמו שצריך, ומגיע לשניהם את הכבוד!


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה