יום חמישי, 2 באוקטובר 2014

סיכום שבועי - סוף ספטמבר, תחילת אוקטובר!

ניקי מינא'ז עתידה לא רק להופיע בטקס ה-EMA בתחילת נובמבר, אלא גם עתידה להנחות אותו! כן, כן. הראפרית הכריזמטית לא רק תשחט את הבמה כפי שרק היא יודעת, אלא תדאג גם לבדר ולשעשע את הקהל בבית, ובמקום עצמו, עם בדיחות קולחות והומור שנון כמו שניקי יודעת!
השמועות אומרות שהיא תופיע עם סינגל חדש בטקס, וזה די הגיוני, בלהתחשב בעובדה ש-Anaconda (הסינגל האחרון) שוחרר באוגוסט, והאלבום שלה ישתחרר רק כשלושה וחצי חודשים אח"כ בסוף נובמבר! אז המון בהצלחה, ואני באופן אישי מחכה ממש!








______________


מדונה רומזת על שיתוף פעולה חדש לאורך השבועיים האחרונים, רק שבשבוע האחרון, העלתה תמונה עם ניקי בניו-יורק (וגם ניקי העלתה) כל אחת לחשבון האינסטגרם הפרטי שלה. ואז, עוד טיזרים כמו תמונה אצל מדונה, שבה יש כרית ועליה רשום "Unapologetic bitch" - שם שכבר שמענו משנה שעברה, שכנראה מסתמן להיות הסינגל הראשון או שם האלבום. ובתמונה מתוייגים דיפלו (המפיק) וניקי מינא'ז! רמיזה נוספת, היא תמונה של שני בשמים, כל בושם של כל אחת, מוצגים אחד לייד השני, לצד התיאור "עובדים כל הלילה" - ובכן, רמיזות מאוד עבות עד כדי אישור רשמי לכך שניקי מינא'ז תקח חלק באלבומה החדש של מדונה. לא מספיק שזה, גם איגי אזליה רמזה לכולם שהיא עתידה לעשות דואט עם מלכת פופ בלונדינית! כולם יודעים שמלכת הפופ היא מדונה.. אך, האם מדונה תקח גם את איגי וגם את ניקי לשירים החדשים שלה? או שמה, איגי מתכוונת למישהי אחרת שדומיננטית בפופ, שזו גם אופציה, כמו בריטני ספירס (שאמרה בראיון שתשמח מאוד לעבוד איתה) או גוון סטפאני (שבדיוק חוזרת עכשיו לשוק המוזיקה) - אי אפשר לדעת, אבל מה שכן, מבשלים לנו משהו די לוהט, אני סובר.

____________

השבוע במצעד הבילבורד הוט 100 (המצעד החשוב ביותר באמריקה) גאגא וטוני בנט נכנסים עם האלבום החדש שלהם "Cheek to Cheek" אל המקום הראשון שמכרו רק השבוע בארה"ב מעלל 131 אלף עותקים! אלבום הגאז החדש של טוני וגאגא, הכתיר את גאגא לאמנית הראשונה שהכניסה העשור הזה שלושה אלבומים למקום הראשון (Born this way, ARTPOP ו- אלבום הגאז החדש).

ובפינת הסינגלים שלנו: מגאן, הכוכבת האמריקאית החדשה והחמה, ממשיכה לשהות שבוע נוסף בפסגה עם השיר "All about that bass". טיילור סוויפט במקום השני עם "Shake it off" וניקי מינא'ז במקום השלישי עם "Anaconda" אחרי ששבוע שעבר הייתה מקום רביעי! איגי וריטה אורה עם "Black widow" קופצות למקום הרביעי אחרי שהיו במקום החמישי. ואילו ג'סי ג'יי, אריאנה, וניקי מינא'ז, נופלות שני מקומות משבוע שעבר אל המקום החמישי, אך כובשות את הפסגה בבריטניה! שימו לב, החמישייה כוללת אך ורק נשים, וזה כבר קורה כמה שבועות ברציפות השנה.


____________


האלבום של לורד "Pure heroine" שהוא גם אלבום הבכורה והאלבום היחיד שלה לעת עתה, חוגג יום הולדת שנה, עם מכירות של יותר מ-2.5 מיליון ברחבי העולם, ש-1.4 מיליון מהם רק באמריקה! וכל זה בשנה אחת, לילדה שטרם מלאו לה 18, שבכלל ניסתה לפרוץ בניו-זילנד, אך המגה להיט של קיץ 2013 ללא ספק הותיר רושם גדול על העולם וגרם לפריצת הדרך הגדולה שלה והפך אותה לסטארית עולמית, מאחת ששאפה להיות מקומית.
לסיקור המלא על האלבום לחצו כאן

בנוסף, משחררת לורד שיר חדש בשם "Yellow flicker beat" שעתיד לכלול את הסאונדטראק של הסרט החדש של משחקי הרעב! השיר עתיד למכור השבוע כ-50 אלף עותקים בבכורתו רק באמריקה.
בנוסף, אמרה לורד כי היא תכלול בסאונדטראק עוד שירים שלה, ועתידה להביא איתה עוד אמנים שיכללו בסאונדטראק. שמועות חזקות אומרות ניקי מינא'ז וסיה. טיילור סוויפט אושרה כמעט באופן רשמי, ועכשיו נותר רק לחכות ולראות מי השאר שיהיו, ומי אלו שלא יכללו בסופו של דבר.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה