יום שלישי, 14 באוקטובר 2014

שירים חדשים שיצאו + ביקורות!



צ'ארלי XCX מאכזבת. אני אוהב שמגוונים בז'אנרים, אני אוהב שמתחדשים בסגנונות, ואני אוהב שמנסים דברים חדשים או מחזירים דברים ישנים - אבל שום תירוץ שבעולם לא יצדיק אם השיר לא טוב. השיר מאוד פושטי בעיני. אין בו הרבה. היא אומנם חזרה קצת לפאנקיסטיות שלה, שזה גם טוב, אך היא בכלל לא טורחת לעשות אותו מתוחכם כפי שהיא יודעת. וכן, בעבר היא עשתה פאנק הרבה יותר מתוחכם וכיפי. אין לי מושג מה עובר עליה, אבל לאחרונה היא מאכזבת אותי. Break the rules לא שרד את מבחן הזמן שלי ונמאס עלי מהר מאוד, כיום אני חושב שהוא נחמד אבל לא מספיק. בטח לא לסינגל שני. London queen מאוד מאכזב. Boom clap מעולה, אבל הייתי רוצה שלא תעסוק בסאונד הפופי ג'אנרי הזה. ו-Super love שאותו הכי אהבתי כנראה בכלל לא יכנס לאלבום. מקווה שתתאפס על עצמה.



מישהו כאן לחש "רצועת מד טמפו אלקטרונית עם קול רטרו"? ממש תודה על כך! שיר מדהים, באמת שלא אהבתי שום שיר ששריל הוציאה בתקופה האחרונה. האלבום האחרון שלה די מאכזב, גם הקודמים לא היו הכי טובים - אבל לפחות שם היא ממש הפציצה בסינגלים. ועכשיו כנראה שאולי ישנה תקווה שהאלבום ימצא חן בעיני! השיר הזה הוא אחד השירים הטובים שלה, ואני התאהבתי בו עוד מההצצה שהשתחררה לפני שבועיים בערך! השיר באמת מדהים. הוא עוצמתי ובאמת משדר לי משהו יותר שונה ומיוחד ממה ששריל עוסקת בו לאחרונה. סיה כתבה, נו בטח.



אני מת על הכיוון, את מת על הקול שלה פה, אני מת על הגישה, על ההגשה, על הבתים, על הפזמון - איך שהוא הכל לא מתחבר לי כמכלול של שיר אחד. אני אוהב לשמוע את השיר הזה כי הוא באמת כיפי, אבל עדיין אין לי את הקראש הסופי שלי כלפיו. וזה חבל לי, כי אני ממש רוצה לאהוב אותו. הוא מרגיש קצת די סתמי כזה, לא מפציץ, לא סינגל פורץ דרך כמו שהיא הייתה ידועה לעשות באלבום הקודם שלה. בגדול בעיני זה לא סינגל פותח בכלל. זה אולי סינגל באז, פרומו לאלבום או ואט אבר - אבל זה די חלש כשמתחשבים בנסיבות. אם לא נתייחס לזה, זה שיר לא רע, ואפילו די כיפי כפי שאמרתי, אבל לא מספיק, לא מפסיק. השיר כבר אחרי שבועיים נפל חזק באייטונס ועומד לצאת מה-100 החמים בקרוב מאוד. פרגי חייבת לעשות משהו.



השיר החדש של מרינה והיהלומים מצד אחד עושה לי משהו, אבל מצד אחד לא עושה לי כלום. יש בו חלקים מדהימים, ויש בו כאלו שפחות. קודם כל תנו לי לומר את זה: זה שיר בלאגן. הוא לא מובן בעליל, לא קל לעיכול, ולא במובן הטוב בכלל. הוא מרגיש לי מאוד מבולגן, לא אחיד, מתפזר, לא דומיננטי מספיק, לא יציב. כן, אני מת על הכיוון, על הסאונד הדיסקו-רטרו הזה, ה-C PART (החלק לקראת הסוף אחרי הפזמון), הקול שלה נשמע פה ממש טוב - אבל השיר לא מסתדר לי בכלל כמכלול. די איכזבה אותי, ציפיתי למשהו הרבה יותר אחיד. משהו יותר ברור, יותר מגובש, ואני מרגיש שהיה לשיר הזה המון פוטנציאל, ואיפה שהוא בעיני לפחות הוא נפל "בין הכסאות" - מהתרשמות שלי עם חברים שלי, הרוב דווקא די אהבו את השיר הזה ממש. ובכן, ב-חמישה ימים יש לה מעל 1.5 מיליון שמיעות לאודיו רק ביוטיוב. זה ממש אבל ממש מעולה למרינה, אז את הסיפתח הראשוני כנראה כבר יש לה. השאלה מה היא תעשה עתה.



ולדובדבן שבקצפת. ואיך זה שאני תמיד חושב שכבר לרגש אותי היא לא תצליח כמו שהיא עשתה באלבום הקודם (בעיני הוא יצירת אומנות שדי קשה להגיע, להשתוות, ובטח להתעלות מעליה) - אבל הנה, שיר שכן בהתחלה היה לי די קשה איתו. לקחו לי חמש שמיעות בערך לעכל אותו כמו שצריך (למרות שמההתחלה הייתי מת על חלקים מסויימים) ועכשיו אני מת ממש על השיר כמכלול אחד גדול! אני מת על זה שהיא יוצרת מתחת בבית הראשון, ופתאום, הפזמון המתפרץ! הוא עושה לי צמרמורת. היא נשמעת כאן כלכך מדהים. חברים אין לה 18 עדיין!!!! והיא עושה מוזיקה שקשה לי להסביר במילים (כן, לי קשה להסביר במילים, תתפלאו!) כמה היא טובה. זה שיר ממש מעולה, ואני כלכך שמח שהיא הוציאה אותו. הלוואי ויצליח לה! כשהסרט יתחיל לשודר, הוא כנראה יקבל את התשומת לב שהגיעה לו. כמו Boom Clap של צ'ארלי XCX שהתחיל להצליח רק איזה חודשיים אחרי.. 

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה