יום שבת, 18 באוקטובר 2014

גוון סטפאני משחררת שיר חדש!

Picture of Gwen Stefani
השמועות על כך ש- Baby Don't Lie יצא היו חזקות. נאמר כי השיר יצא ב-19. עד אתמול אף לא היה דיבור עליו ברשת מצידה או מצד הצוות שלה. ולפתע, הוא יצא. בלי יותר מדי פרומו ודיבורים. הסינגל החדש של גוון סטפאני יצא. לקראת האלבום החדש שלה, קאמבק אחרי הרבה שנים שבהם לא הוציאה מוזיקה.
אני באמת התרשמתי ברמה ענקית מהשיר הזה.
בד"כ הקאמבקים לאחרונה די חלודים (פרגי אל תיעלבי) ונורא חבל לי שאמנים ממחזרים את עצמם ויוצרים דברים ג'אנרים ומעצבנים. והנה: גוון סטפאני מוציאה שיר חדש, שלא נשמע יותר מדי כמו משהו שעשתה בעבר - ועדיין שומר על המסגרת של הקו המוזיקלי שבו עסקה מאז ומתמיד. איך שהוא האיזון הזה יוצר משהו מאוד כיפי, זורם, ועדיין טוב! בלי פשרה.
אני כלכך מרוצה, כלכך חיכיתי לזה, אני כלכך שמח שהיא לא אכזבה אותי. ויאלה.. שיהיה לה בהצלחה!
לשמיעת השיר לחצו כאן. 

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה