יום רביעי, 15 באוקטובר 2014

עולם הראפ בכאסח?

Snoop Dogg Iggy Azalea Feud
השיא. קרדיט ל-"הוליווד לייף" על תצלום התמונה. 
עולם הראפ מתכסח עם עצמו! הכל התחיל מזה שסנופ דוג, זמר היפ הופ סלאש ראפר סלאש זמר רגאי סלאש אלוהים יודע כבר מה הוא עושה, פרסם תמונה שבה הוא צוחק על איגי אזליה!
http://instagram.com/p/uJOjrev9MU/?modal=true
סליחה, לא תמונה: 38474893793287 תמונות. בעיניו הכל צחוק, הכל הומור. נו טוב
סנופ דוג לקח את השמועה החזקה על איגי שרצה כבר כמה חודשים - שהיא לא כותבת את המוזיקה של עצמה. כותבים לה. אבל כנראה שסנופ דוג (42 עם ילדה) מרשה לעצמו לרדת מהפסים, ומקצין את הדעות שלו עם שלל תמונות ומילים ששכנראה יצאו קצת מגדר ההומור לזמרת ההיפ הופ איגי אזליה (24)
השיא הגיע באמת כשסנופ דוג פרסם תמונה של ניקי יושבת לבדה בתצוגת האופנה של ורסאצ'ה, ורשם כי היא יושבת עם עוד ראפרית נורא רלוונטית.
הכוונה לאיגי. הוא המשיך והוסיף כי ניקי הראפרית הנשית היחידה הרלוונטית כרגע, ואיגי לא.

איגי פרסמה:
אני יכולה לכתוב עוד מיליון דברים על סנופ דוג עושה צחוק מהדרך בה הוא נראה גם. זה קל.
אבל הבדיחה האמיתית כאן היא אדם בגיל העמידה מתנהג ככה.
אם אני כלבה ששאלתי מדוע אתה מדבר על הפנים שלי בכל האינסטגרם שלך אז כך יהיה.
באמת לא אכפת לי.
טי אי. האמרגן של איגי.
וחבל כי בכנות כל הצוות שלי ואני בינהם שרנו ואהדנו אותו תמיד. בכל מקרה חברה, המון אהבה לכולכם.
(קרדיט לי על התרגום! תרגמתי את העיקר.. אח"כ היא דיברה על איזה סרט או משהו)
סנופ דוג כמובן לא נרגע. הוא פרסם מעל 20 תמונות בוודאות מאתמול, לא רק על איגי, על כל מיני דברים מצחיקים, לא רלוונטים, כן רלוונטים (לפחות בשבילו) וכ'ו
אפילו את הסרטון הנ"ל (קצת מלחיץ הייתי אומר:
http://instagram.com/p/uKaKSwv9A1/
- ואז, שיא השפל:
http://instagram.com/p/uL1Y8SP9KD/?modal=true

"בדיוק קיבלתי שיחה מ-T.I, ואני מתנצל" - מתנצל? באמת? אחרי שהשמצת אותה יום שלם, בלי סיבה מיוחדת, אין סוף תמונות ומילים, היו לך דעות - ואת כולן עשית לחינם, בשביל ש- "T.I" (ראפר נורא נחשב, המנטור והמנהל של איגי) מתקשר אלייך ומבקש ממך להפסיק? אז תפסיק. אם באמת טי איי נורא חשוב לך, תפסיק. ההתנצלות המטומטמת הזו בסרטון נורא משעשעת אותי. באמת. לא יודע.. אומרים שצריך להתנצל על דברים רעים שעושים? ובכן, עברו רק כמה שעות מאז. הוא היה כ"כ נחוש להצליל את איגי, ולפתע אחרי כמה שעות המוח שלו הסתובב 180 מעלות וההתנצלות הגיעה מהר ובאופן מאולץ. ורק בגלל שיחת טלפון? שפל. כפי שאמרתי, סנופ דוג יצא אפס. איגי מנסה תמיד להראות שלא אכפת לה, למרות שהיא הראשונה שאכפת לה מכל דבר (כי כשפעם המעריצים של ניקי היו מפרסמים תמונות של ניקי נגד איגי אז איגי הייתה מגיבה שם מגילות ואח"כ אומרת שלא באמת אכפת לה מהדברים האלה) - שני מביכים, אבל סנופ דוג יותר. לדעתי לפחות. איגי בסה"כ יצאה.. איגי. לא עשתה משהו רע, וסנופ דוג יצא אפס. על כל צעד במריבה הזו.

אזליה בנקס. 


ניקי, איגי, סנופ דוג, טי אי - עולם הראפ בכאסח? אז תנו לי רק להוסיף ראפרית אחת לרשימה ולסגור את הפוסט: אזליה בנקס.
אזליה בנקס פרסמה אתמול שני ציוצים. "סנופ דוג כלכך משעשע" - אזליה צחקה מהבדיחות של סנופ (מותר לה) - ולמי שלא יודע, אזליה ממש לא אוהבת את איגי אזליה. אבל יותר מזה, אזליה בנקס מתעבת את טי אי. קצת חבל לי, כי הוא הראפר האהוב עלי, והיא אחת מהראפריות שאני הכי אוהב. אני די בטוח שהריב שלהם נובע מהשנאה שיש בינה לבין איגי. (אומרים שבעבר היא ואיגי היו באותה חברת תקליטים, ניהלו ריב. ואינטרסקופ הוציאו את איגי כי הם טענו שאין מקום לשתי ראפריות בחברת תקליטים אחת)
אחרי הציוץ הנ"ל, אזליה פרסמה את הציוץ הבאמת חזק, ורשמה: "איפה המדיה הלבנה הייתה כשטי אי איים לזרוק אותי מהמדרגות"?
ובכן, יש המון צדק בדבריה. המדיה אמרה כי סנופ היה גזען כשהשתמש בצבע העור של איגי בשביל להעליב אותה, כולם התערבו לטובתה - אבל כשטי אי (האמרגן של איגי כמו שאמרנו, שבא להגנתה נגד העלבונות של סנופ) איים על אזליה, אף אחד לא התערב או בא לטובתה במדיה ובתקשורת?
עולם צבוע? אולי. אני מת על אזליה, מת על טי אי. בריב של שניהם שניהם יצאו לא בסדר.
הריב עם איגי וסנופ נפתר. סנופ התנתצל, איגי תמשיך להראות כאילו לא אכפת לה מדברים אבל תשלח את האמרגן שלה לסדר לה פינות.
וניקי? ניקי תמיד תהיה שם כדי לבסס תאוריות של אחרים..



תודה רבה על קריאת הכתבה! השקעתי המון בתרגום ובכתיבה, ואני מקווה שנהנתם :)




אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה