יום שבת, 25 באוקטובר 2014

ניק ג'ונאס עוקץ את ג'סטין ביבר







"ג'ונאס בראדרס" וג'סטין ביבר, בימים טובים יותר (?)
ניק ג'ונאס, הכוכב שלפתע גידל קוביות והסיר את שכבת השומן העומדת בין השריר לבין העור עוקץ את ג'סטין ביבר בראיון חדש. ניק ג'ונאס שלא הוציא מוזיקה כמה שנים בודדות, ולא הוציא אלבום סלו מאז 2004 כשהיה ילד קטן - מוציא אלבום חדש ולו שני סינגלים לבינתיים. "Chins" כסינגל בכורה ו- "Jealous" שהגיע בשיאו למקום ה-22 בבילבורד (ועכשיו הוא מקום 30), מגיע לכמעט 5 מיליון צפיות ביוטיוב ועתיד למכור כ-60 אלף עותקים השבוע רק בארה"ב - מתחיל לקבל תאוצה במדיה עקב התמונות החשופניות שלו למגזינים האחרונים ומתחיל להתאפיין כ-"סמל סקס" בארה"ב בקרב בני הנוער ובכלל. כן.. סמל הסקס היחיד בארה"ב הוא בטוח לא. זמר צעיר שהוא סמל סקס היחיד בארה"ב הוא גם לא.. מצמצם לכם את האפשרויות? ולמי שכבר הספיק לשכוח ממנו (נאו שייד) - ג'סטין ביבר.



במהלך משחק בשם "נחש את הבליטה" (כי כשניק הפך עכשיו לסמל מין עקב הבליטות שלו בשלל התמונות האחרונות שלו גם לו מגיע לשחק במשחק) נשאל על כל תמונה תחתונה-מביכה שקיבל, והיה צריך לנחש לאיזה סלביריטאי זכר זה שייך. היה זאק אפרון, היה ליאם פיין, אבל השיא הגיע כשהגיחה לה תמונה חדשה של לא אחר מאשר ג'סטין ביבר.
ניק בוהה בתמונה לכמה שניות, המראיין רומז לו על המכנס שממש ירד בתמונה כדי שאולי יבין לאיזה סלבריטאי התמונה שייכת - "זה מגוחך" מצהיר ניק. "זה ג'סטין" בהנחה כזו ומעיף את התמונה לצד לערמת התמונות האחרות.
"רק בן אדם אחד בעולם יכול להיות כלכך מגוחך" ועובר בקרירות לתמונה הבאה. אווץ?



פרופסור פופ מחבב את ג'סטין ומחבב את ניק, אבל הוא יותר מחבב את המתח שיש באוויר. אני חושב שצריכים לארגן סיבוב נוסף למשחק והפעם לתשאל את ג'סטין על ניק.. 

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה