יום שבת, 25 באוקטובר 2014

סינגל חדש לניקי מינא'ז?

ד"ר לוק, זה שהפיק את "Pills n potions" "Young forever" ועוד המון שירים של אמנים אחרים בתעשיית הפופ, בעיקר המון שירים של קייטי פרי וקאשה, צייץ הרגע "3 ימים" ותייג את ניקי מינא'ז.
כולנו יודעים שהאלבום של ניקי יוצא עוד 28 יום ב-24.11 ואנקונדה לא יכול להחזיק את האלבום עוד מחודש אוגוסט, אז מה שצריך לעשות לפני שהוא ישתחרר זה לשחרר סינגל - ניקי עושה בשכל שהיא משחררת סינגל נוסף לפני שהאלבום משתחרר. גם רוב הסיכויים שניקי תופיע עם הסינגל החדש ב-9.11, בלהתחשב בעובדה שבאמת יש סינגל. כי כל הסיכויים מצביעים על סינגל, כנל הציוץ של ד"ר לוק - אבל לא באמת נאמר באופן וודאי כי זה סינגל. אז סיכויים גדולים שכן, אבל הסתברות שלא. אני מניח שכן, וניקי סתם לא אומרת כדי ליצור הייפ ולשחרר את זה בסוג של "הפתעה" או ב-התראה מוקדמת כזו.
ד"ר לוק בד"כ מפיק של שירי פופ. אין לי בעיה עם הפופ של ניקי, אבל נורא רציתי (דעתי האישית כמובן) שהיא קצת תשים אותו בצד ותתמקד בשירים כמו "Anaconda" או "Lookin ass nigga" ופחות בסגנון של "Starships" או "Pound the alarm" - נקווה שאם זה סינגל, אז הוא יהיה טוב, אני כן סומך עליה מאוד!
סינגל חדש לניקי מינאז' בשיתוף דר לוק ביום שלישי
אך פרופסור פופ מכין אתכם: אם זה לא סינגל, את האבנים לא להשליך עלי.
אני מכין אתכם מראש שזה יכול להיות גם עטיפה לאלבום, או משהו שקשור אליו, כי ד"ר לוק אחד מהמפיקים באלבום.

וגם בעבר הוא רשם "ניקי מינא'ז הולכת לשבור את האינטרנט" ותייג כמה מפיקים אחרים מהאלבום והוסיף "רק אני ואתם יודעים למה" - רק מכין אתכם


___________________

עדכון חדש, יום ראשון בערב, 18:30 - 26.10.14
יום שלישי, נאמר באינסטגרם של ניקי, עם העטיפה שבצדק שמאל, אחרי הציוץ של ד"ר לוק - הכל מתחבר. בשלישי, סינגל חדש, ניקי מינא'ז עם דרייק ליל ווין וכריס בראון. מוכנים?


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה