יום ראשון, 26 באוקטובר 2014

איגי מדברת על הפדיחה של מו בהופעה ב-SNL ומביאה רייטינג גבוה לתכנית!


ג'ים קארי והכבשה שושנה (סתם זה באמת מחמיא לה התלתלים)
הפרק של השבוע ע"י ג'ים קארי שמארח ב- "Saturday night live" את המוזיקאית איגי אזליה שבר שיא מאז אפריל האחרון, ממוצא דירוג של 1.8 (בני 18-49) שצפו בתכנית, ועכשיו זה גדל ל-2.2 בפרק האחרון (אתמול) עם איגי אזליה. איני מבין כ"כ בדירוגים האלו, אבל אני יכול לומר שזו תכנית מאוד נחשבת ומצליחה ואם איגי הצליחה לעלות את הרף השבנה, אז היא עשתה עבודה מעולה ואני מניח שהתכנית מאוד מרוצים ממנה.
איגי הופיעה אתמול עם "Fancy" (ללא צ'ארלי XCX) עם "Black widow" (עם ריטה אורה) ועם הסינגל החדש שלה "Beg for it".
להופעות:
http://www.rap-up.com/2014/10/25/video-iggy-azalea-performs-on-snl/


כמו אלמנות שחורות, בייבי
אז קצת על ההופעות:
קצת נחנקו מ-"Fancy" לא? אז בפעם ה-8437428972 השנה: הופעה חמודה, לא רעה, לא מפציצה כזו. חצי קלאץ לטעמי. כל הכיף באמת התחיל שהשיר נגמר, ונהיה מין מעבר מטורף בין השיר לבין "Black widow" - כאן באמת נגנבתי! ממש אהבתי את החלק הזה, הוא ללא ספק הוסיף המון. ריטה הפציצה בקול נהדר ואיגי הפציצה ביחד איתה בהופעה כבר יותר טובה מההופעה הקודמת עם Fancy בתכנית.
איגי ומו מופיעות עם "Beg for it"

פדיחות אמרנו? אמרנו. כנראה שלא תהיה הופעה אחת שתעבור לאיגי חלק. פעם מיקרופון לא עובד, פעם היא פשוט נופלת מהבמה - אך הפעם, הפאשלה לא באשמתה. והאמת שאיגי יצאה ממש מתוקה מזה.
מו, הזמרת שאיתה איגי משתפת פעולה בסינגל החדש "Beg for it" זייפה ברמות מפחידות. זה היה מעבר לזיוף, היא גם לא עמדה בקצב, היא לא זזה כמו שצריך - כן, זה נראה זוועה. מזעזע. רע. מביך. משעשע. מצחיק. אין ספק. אני באמת אוהב את מו, אבל אין ספק שזה רע. בכל אופן: מאוד כואב לי עליה. מאוד כאב לי עליה גם כשצפיתי בהופעה לראשונה. ניחשתי שכל זה קרה בגלל שזו הפעם הראשונה שלה שהיא מופיעה בהופעה טלווזיונית.
התגובות על מו לא הפסיקו לבוא. התקשורת הייתה מוכנה לקורבן חדש. הסקילה הייתה רצינית.
איגי, שכמובן, לא אוהבת לשתוק לעולם במדיה גם הפעם לא חוסכת במילים. רק שהפעם היא מדברת ממש לעניין.

"אנשים צריכים להבין שזו הייתה ההופעה הראשונה שלה בטלויזיה.
תדמיינו איך אתם הייתם מרגישים. היא מאוד כשרונית והיא תתחיל להוכיח את זה כשתרגיש בנוח יותר מפעם לפעם על הבמה! "

פייר? איגי יצאה ממש מתוקה כפי שאמרתי. נורא נחמד שנורא היה חשוב לה לצאת להגנתה של מו. צריך לפתח בתעשייה הזו עור של פיל אם רוצים להישאר שפויים.


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה