יום שלישי, 4 בנובמבר 2014

המלצת הפרופסור



Duft punk - הצמד המוכשר, שלא הפסיק להביא לנו להיטים ב-2013 כמו "Get Lucky" ו- "Lose yourself to dance" עם פראל ויליאמס, בשיר שהכרתי אותו רק עכשיו, ואין ספק שאני מאוהב. אני מת על זה שהיא חוזרת על מה שהיא אומרת(או שזה הוא) לצד הצלילים ההזויים שמלווים את השיר. הם ידועים בזה. זה פשוט שיר כיפי ברמות.


אני מת על אלכסנדרה סטן. יש לה שיר בשם "Get Back" שהוא לפני כמה שנים היה נראה לי השיר שהכי שמעתי אותו באותה תקופה. אני תמיד זיהיתי בה פוטנציאל רב, אבל רוב השירים שלה סתם היו נשמעים לי ממוחזרים ודומים מדי מה שגרם לי לסלוד ממנה. השיר הזה כ"כ שונה, השיר הזה באמת לא כמו שהיא עשתה. עדיין שומר על הקו של "אלכסנדה סטן" ולא מאבד את זה, אבל ללא ספק נותן שינוי חדש ומרענן. יש פה אלמנטים יותר מזרחים, ואני אוהב את זה. אני ממש אוהב שאמניות מכניסות את זה לשירים שלהן בזמן שהן שרות באנגלית.
היא ממש השתפרה. השיר הזה נשמע לי הרבה יותר טוב מחומרים אחרים שהיא הוציאה קודם לכן, וגם הקיפ ממש מעולה. אולי אתן הזדמנות לאלבום החדש. אני חושב שהיא השתפרה ממש מאז שהיא והמנהל שלה נפרדו לדרכם. למי שלא יודע סתם להעשיר את הידע: המנהל האישי שלה ב-2012 אם אני זוכר נכון (לא רחוק מ-2011 בוודאות) הרביץ לה בפנים והיא יצאה עם חבלות איומות מאותו מקרה. כאב לי נורא לשמוע באותה תקופה על זה, וזה מדהים איך היא התאפסה על עצמה וחזרה לעשות מוזיקה ואפילו מוזיקה יותר טובה. אני בעדך אלכסנדרה!


ואו. קודם כל זה לא הסגנון שלי בד"כ, אבל אני מאמין שבמוזיקה כל עוד השיר טוב או עם כמה נגיעות שנוגעות לטעמך, אין סיבה שלא תתאהב בשיר גם אם אתה לא חובב רוק אלטרנטיבי ואתה בכלל טיפוס של פופ. כולם יודעים שפרופסור פופ גמיש (כמובן, בטעם המוזיקלי שלו, לא פיזית, למרות שגם זו אחת מהשאיפות אם אהיה כנה) - אז הייתי גמיש עם השיר והבאתי לו כמה שמיעות כי בהתחלה הוא צלצל לי טוב, ואני באמת ממש מחבב את זה! הייתי רוצה למלציץ עליו כי אני חושב שעוד אנשים כמוני שדי שייכים לעולם הפופ ומה שמסביב יכולים להתחבר. חוץ מזה: יש לי חולשה לקול גברי לצד קול נשי בשירים. זה אחד הדברים שאני הכי אוהב במוזיקה.


האוס נהדר לחובבים בינינו. מוזיקה אלקטרונית יותר אירופאית שבתחילת השיר מתחילה להיבנות לאט לאט (ממש במובן המילה), עד הדרופ שבא לצד הקול הנשי. אני חולה על דברים כאלו. הם הכניסו אלמנטים של סינת'פופ לשיר מצד הזמרת וזה מה שעוד יותר קונה אותי. 

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה